Aktiviteter på Club Carlson-konto

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Jonas H, 19 Januari 2014.

1. Jonas H

Jonas H Medlem

Jag har hållit på ett tag och försökt få fram hur många poäng jag fått på mitt konto och när, men icke; det enda jag lyckas få fram är min bokningshistorik.
    Sitter problemet bakom tangentbordet eller finns det inget sätt att få fram en historik liknande Priority Club (eller EuroBonus för den delen)?

2. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan välja "Mitt saldo" och där kan du välja mellan vilka datum du vill få information.
    Precis gjort det själv då jag tycker jag saknar poäng. Och i det fallet dyker inte bokningen upp i den historiken men syns i bokningsdelen

3. Jonas H

Jonas H Medlem

Tackar.
    Inser nu att felet jag alltid gjort är att logga in via Radisson-sajten. Nästan likadan information och utformning men inte riktigt, och saldodelen var en av de stora skillnaderna...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!