Airline-Empires (Flygbolag Simulation)

Diskussion i 'Övrigt' startad av Miljon3, 5 Maj 2012.

1. Miljon3

Miljon3 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har någon mer än jag en erfarenhet av Airlineempires.com. jag har ett bra flygbolag där. om ni har flygbolag kommentera. om ni börjar med detta spel ta värld R5 och gå med i Business Alliance.

2. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte testat, men för den som, precis som jag blev nyfiken på att kolla så är länken: airline-empires.com

3. Låter riktigt roligt :). För mitt eget bästa låter jag dock bli att gå med.....kan tänka mig att det skulle stjäla en del tid som jag inte har till övers:p (den effekten har businessclass.se också :rolleyes: )

4. Miljon3

Miljon3 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Airline-Empires

Det går efter att man har satt upp flygbolaget ordentligt att ta mellanrum på 18-32 timmar

5. Haha, locka mig inte nu!;)

6. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, själv sitter jag endel på http://airlinesim.aero, som är en väldigt trevlig flygbolagssimulator. Håller med Palazzi om att det tar endel tid från BC.se. Det jobbiga med spel i realtid att man ibland måste göra saker mitt i natten. Väntar nyleverans av en E90 klockan 02 inatt och behöver flyga över den till Europa och schemalägga flighter i den, så den börjar generera inkomst så snart som möjligt.

7. Och så var jag medlem på airlinesim.aero.....:p (vilket fördärv för mitt sociala liv:D)

Tack för tipset!

8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man börja om när man väl börjat? :)
    Bankrupcy?

9. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går absolut bra att börja om när man väl börjat. Man kan likvidera bolaget och starta om.

10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Nu pratade jag om Airline-Empires som tråden handlar om ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!