Air New Zealand Business tillgängligt för Eurobonus?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Martin Gren, 14 April 2016.

1. Martin Gren

Martin Gren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Satt och sökte lite på United om några nya flighter öppnat upp sig för min bonusresa till Nya Zeeland i juli. Upptäckte då att det fanns platser tillgängliga i C mellan Sydney och Auckland (och vice versa). Vill minnas att detta inte fanns tillgängligt i januari när jag bokade och tycker mig läst någonstans att businessplatser bara släpptes till NZ egna program. Är detta något som ändrats? Vore ju trevligt att boka om till business istället för ekonomi

Viking75 gillar detta.
  2. JohanA

JohanA Medlem

NZ har släppt business till andra program under lång tid. Historiskt har de släppt en del platser ca två månader före avresa.

Viking75, chazzie, Martin Gren och 2 andra gillar detta.
  3. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en bonusresa med bland annat Shanghai - Auckland bokad i Business. Den är i Oktober, så ska inte vara några problem att hitta längre tid framöver heller.

4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har jagat NZ länge och har nu än så länge bara bokat AkL - SYD i C men hoppas att de öppnar upp C när det närmar sig ( avresa i Dec )

5. Martin Gren

Martin Gren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ändrade i alla fall bokningen till C mellan Sydney - Auckland T/R. Verkar ju korkat att inte göra det när det går

Gus gillar detta.
  6. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har flugit AKL-NRT med Air New Zeeland i C-award, bokningen gjordes med United miles.

7. Knucket

Knucket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte NZ från London till Los Angeles för c:a 10 år sedan :)

8. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Deras business ser riktigt nice ut. Någon som vet om det går att boka NZ1 (LHR-LAX) med Eurobonuspoäng och 2-4-1?

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

9. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ja om du hittar platser, den ska inte vara undantagen mig veterligen. Aldrig tittat på tillgänglighet på den linjen dock så kan inte uttala mig om hur vanligt det är med bonusplatser.

Brandten gillar detta.
  10. Martin Gren

Martin Gren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var inte helt imponerad av hårdvaran då jag flög Auckland-Narita. Det är iofs nytt och fint men jag tyckte det var trångt. Dessutom gillar jag inte alls fiskbenskonfigen. Varför vänder man stolarna ut från fönstren på en 787 som har så stora fina fönster?
    Däremot är mjukvaran fantastisk. Bra mat och personalen är helt suveräna.

My two cents

Gus och Brandten gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!