Air France Seoul - Paris i 777-300 - Uppgraderad business eller gamla?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Traveller, 10 Maj 2016.

1. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag som normalt sett håller mig utom Sky Team hade några poäng att bränna där. Det finns ett antal riktigt bra deals bland annat Seoul - ARN för 50.000 poäng och 180 Euro.

Min fråga är om Air France kör sin gamla Business Class på denna sträcka eller om de har konverterat? Jag blir dessutom förvirrad av hur kabinen ser ut då jag skall välja säte - någon som kan förklara /vet?

Skärmavbild 2016-05-10 kl. 17.08.31.png

Gus gillar detta.
  2. Det ser i alla fall inte ut som senaste Business class stolar på denna flight.
    Senaste Business classs kabin är 1-2-1 och på din screenshot visar 2-3-2.

3. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Dr.Miles
    Håller med om 2-3-2 men vad säger du om första kabinen där det enbart visas en rad med två stolar??

4. Det kan vara så att det är ett fyra klass plan men de säljer endast tre klass (Business, Premium Economy, Economy) på denna flight
    I så fall välj rad 1 eller 2. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!