Air France nya business class, invigningsflygningen Paris-New York

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 14 Juli 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Air France nya business class Paris-New York

Helt klart en uppgradering för Air France, de nuvarande businesstolarna börjar kännas ganska gamla. Den nya stolen har jag gillat sedan jag testade den första gången för tre år sedan. Bra sovupplevelse, utmärkt med förvaring och alldeles lagom privat. Och jag blev riktigt glad i Air France nya underhållningssystem. Mat och dryck brukar jag alltid…

View the full post

2. Kul att läsa - fina bilder!

3. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig läsning och bra bilder - som vanligt!

Förutom alla nyheter, en del som redan har skrivits om här på BC, så kan jag notera att kartan i IFE:n numera tycks ha en slags "flight display". Kul detalj!

Ser fram emot nästa flygning med AF med de nya stolarna ...

4. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Très bien Jacob!

5. "samma stol som Cathay Pacific använder, en stol jag testade redan för tre år sedan när den var helt ny och gillade skarpt."

Lustigt så olika man kan tycka. Jag har aldrig gillat Cathay Pacific's stol, och kommer aldrig att göra det heller.

Johan

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!