Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

yopeyo

Medlem
Synd att detta kom först nu, annars hade jag, med tanke på att EBG iaf är klart för 2014, flugit AF alla trippar till JIB nu under januari istället för ET och TK. Men nästa omgång resor blir nu med AF :D
 

ALU

Medlem
Nån mer än jag som får upp meddelandet:

"You have not filled out all the fields correctly"

SBS är inte fallet denna gång...

Har precis dragit ett mail till AF... Kan det bero på att jag precis registrerat mig för Flying Blue och systemet inte känner av mig ännu tro? Karin?
 
Last edited:

Randy Marsh

Medlem
Fantastiskt bra! Matchat och klart!

KLM är verkligen stora i Norge och är ofta bland de mest praktiska att använda för oss som bor i Bergen, så detta är mycket välkommet!

(bytte bara ut "SE" i länken mot "NO")
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
hmmm... kanske det... maila mig ditt FB nummer så kollar jag dej lite extra och försöker hitta ett bra svar på när du kan ansöka igen..
karin.forss@klm.com


Nån mer än jag som får upp meddelandet:

"You have not filled out all the fields correctly"

SBS är inte fallet denna gång...

Har precis dragit ett mail till AF... Kan det bero på att jag precis registrerat mig för Flying Blue och systemet inte känner av mig ännu tro? Karin?
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Ert nya FBG gäller året ut. Efter detta kommer ni alla ha rest så mycket att ni av egen kraft kommer kunna fortsätta vara guld!:D
Det tar någon vecka innan ny status syns på ert FB konto och ytterligare några veckor innan det fysiska kortet kommer hem i brevlådan. Systemet känner av ny staus innan nytt kort kommer, men vi ber om tålamod.
Matchningen gäller naturligtvis inte bara SAS utan även andra bolag, som nämnts tidigare av t ex Homer. Är ni osäkra, skicka in ändå och maila mig samtidigt era uppgifter; karin.forss@klm.com så ska ja hålla ett extra öga på er.
 

agehall

Medlem
ytterligare några veckor innan det fysiska kortet kommer hem i brevlådan.

Min erfarenhet är att det inte dröjer veckor utan snarare månader. Har ju tex fortfarande inte fått något nytt kort från förra året trots att jag kvalade om i mars eller så. Får väl se om det dyker upp ett nytt nu när mitt nuvarande kort går ut i mars. (Det hade ju dock varit trevligt med nya bagagetaggar redan förra året...)

Så bli inte upprörda ifall korten dröjer.
 

pgaa

Ny medlem
Fantastiskt bra! Matchat och klart!

KLM är verkligen stora i Norge och är ofta bland de mest praktiska att använda för oss som bor i Bergen, så detta är mycket välkommet!

(bytte bara ut "SE" i länken mot "NO")

Må man bruke "NO" fra Norge?, brukte SE jeg og fikk beskjed om match var OK.. Men ikke fått noen mail utover det, men det får man kanskje ikke heller...
 
Toppen