Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Brinkmann

Medlem
God fortsättning!

Någon som vet hur statusmatchinngen är nu? Kommer ha projekt i bologna och KLM verkar vara min morgonpendel nu när sas tagit bord sin earlybird.
 

Sven

Medlem
Hej. Jag är också intresserad och har gjort ett försök genom att för några dagar sedan skriva till FlyingBlue( Fick först bli medlem för att komma in i systemet) och önskat statusmatch Diamond mot FlyingBlue Gold. Andra tips?
 

agehall

Medlem
Tror era chanser är små. De har kört dessa kampanjer ett par gånger, men utanför kampanjerna så har det vad jag vet inte skett några matchningar. Men att bli FBG/FBP genom att flyga är ju inte direkt svårt, så satsa på det om ni verkligen ska flyga med SkyTeam.
 
  • Gilla
Reactions: Pho

ChabbeT

Medlem
Vet de med EBD som efterfrågat match till FBG med samtidig longhaul business bokad (och med i själva matchningen) som fått nej så tror chanserna e små
 

nota bene

Medlem
så satsa på det om ni verkligen ska flyga med SkyTeam.
I mitt fall har jag en 5-8 t/r till AMS per år och en del annat som skulle kunna läggas på skyteam, men chansen att så blir fallet när jag har top-tier status i de andra allianserna är obefintlig utan matchning.

Men visst kan jag hålla med - att om man av jobbskäl verkligen behöver flyga skyteam så är det inte någon större plåga att vara utan lounge och extra bagage under några månader innan man når FBG.
 
Toppen