Air France & KLM - hvor er jeres rabatterede business billetter i Europa?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Christian R, 17 April 2015.

1. Christian R

Christian R DYKWIA

Sommeren bliver for mit vedkommende formentlig tilbragt i Europa og i den forbindelse tænkte jeg på at udvide min horisont lidt – og hvilken bedre måde at gøre det på end med lidt ny business class?

Jeg er vokset op med Star Alliance og har +- ikke fløjet business i Europa med andre alliancer (British Airways x2) – når man kigger på priserne er der en ganske tydelig grund til det...

En businessbillet med Air France & KLM er markant dyrere end ditto med Lufthansagruppen! Jeg er klar over at Lufthansa mfl. tillemper et heftigt brændselstillæg, men SkyTeam-billeterne er stadig markant dyrere :(
    Skærmbillede 2015-04-17 kl. 10.45.46.png

Er der noget jeg overser eller har SkyTeam slet ingen "business saver" billetter i Europa?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!