Air France business class - Faktiskt lite besviken

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av thsred, 7 November 2014.

1. thsred

thsred Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skäms egentligen att säga att jag var lite besviken på servicen, och egentligen framför allt maten, då jag blev gratis uppgraderad, men jag gör det ändå. Hade faktiskt förväntat mig mer av AF i en premium klass. Upplever det ej som något bättre än andra europeiska bolag (SAS inkluderat). Hårdvaran kommer ju förhoppningsvis att bli…

Se hela inlägget

2. Jacob

Jacob Medlem

Grattis till uppgraderingen!

Nya businesstolen är betydligt bättre än den gamla, även exempelvis underhållningssystemet är helt annorlunda. Håller med om vinutbudet ombord, även om det för det mesta brukar vara skapliga viner är det helt klart mer begränsat än hos andra flygbolag. Det är samma sak i första klass.

Jag tror de flesta flygbolag brukar ha en mer komprimerad service på flygningar som avgår närmare midnatt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!