Air France business class ex-US under Thanksgiving 18-28 Nov 2012

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av stewigriffin, 13 September 2012.

1. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Precis har fått nyhetsbrevet och torrbokade JFK-CDG-ARN med AF7 och 8 timmar på CDG. Blev $1895.
    AFTHX.jpg

Har man hyfsat med Flying Blue miles så kan man uppgradera till La Premiére och resa som Jacob, dock med A380. Har man lite stålar som samlar damm så går det uppgradera för cash också för lite över $4000. Det finns andra flyg också men endast AF7 och AF6 är A380.

1 person likes this.
  2. Hur får du fram dom priserna? När jag valde samma datum från BCN istället så hamnar priset på cirka $3000.

3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ex-US är nästan alltid mycket billigare än ex-Europa :(

4. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Jag har testat följande städer som fungerade: AMS, OSL, ARN, BCN, LHR.
    Tittar du på rätt datum.

För de intresserade i fare code: * You will be travelling in Z/J class with fare basis ZKP3US.*

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Resan måste väl starta i USA för att priset ska gälla, säkert det som är problemet med din sökning.

6. Observera att det är endast J, C, D klasser på Air France flygningar man kan uppgradera med Flying Blue miles.
    Jag antar att J klass med denna biljett är intra-Europa flygningar.

7. Japp jag utgick från BCN, så det var därför det blev fel. Tack!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!