Air France Airbus A380 Paris-Shanghai en första klassens upplevelse

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av emiland, 21 November 2013.

1. emiland

emiland Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sammanfattningsvis en enormt trevlig reseupplevelse i alla avseenden. Effektiv, rofylld och avslappnande. Normalt sett lever jag efter mantrat ”Att resa är att vänta” men det var inte något väntande någonstans under denna resa, det var en ren njutning. Hade jag gjort det igen? Alla gånger. Kommer jag göra det igen? Definitivt!

View the full post

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur stor var IFE-skärmen?

3. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt trevligt skriven rapport. Fick mig känna att jag var där, Det var närmare 15 år sedan jag flög AF F. Verkar onekligen som att det är dags igen. Tycker färgsättningen och stolarna i F verkar mycket tilltalande och servicen excellente :)

4. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Tack Emil för att du tog dig tid att dela med dig. Kommer förmodligen aldrig få nöjet att flyga AF i F, vilket verkar vara något att sörja..

5. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket trevlig rapport!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!