Senaste nytt

Air Europa börjar flyga till Köpenhamn

Skrabban

Medlem
Åkte med dom förra året MAD-SDQ i en A330-200 tycker inte det är någon större skillnad på UX och t.ex AF i eco.
 

Homer

Medlem
Har bara flugit med deras Embraer 190 några gånger, enormt mycket bekvämare än Vueling som varit alternativet och vars säten inte går att fälla bakåt.
En kort billig flight med Air Europa var tidigare ett enkelt sätt att hålla liv i sina FB poäng, men numera ger billigaste biljetterna 0 miles/non qualifying flight. Bokningsklass P , värt att hålla koll på om det är av betydelse.

Madrid-Köpenhamn har fö samma tidtabell som Iberia, varför? i båda fallen nästan omöjligt med en anslutande flight
samma dag med så tidig avgång från Madrid.
 

segra

Medlem
Har bara en upplevelse med Air Europa och den var en katastrof. Blev ombokad till detta "skitbolag" (enl min upplevelse som kanske inte stämmer överens med andras) sonen jordnötsallergiker ( inte luftburet ) och det fanns ingen ombord som kunde engelska, ja helt ärligt! Ingen i personalen pratade ngt annat än Spanska. Detta var på en flight till Dominikanska och jag har skrivit om detta förr. De kan flyga varifrån som helst bara jag slipper dom. Fanns många fler saker som inte stod rätt till på denna flight men om jag skriver mer om detta blir jag bara irriterad. SKÅL & glad påsk.:)
 

rvarttinen

Medlem
Åkte Economy MAD - ORY och det fungerade bra. Inget märkvärdigt på något sätt, men helt ok. Satt i "PE" så jag kunde se att de fick "pre-departure" drinkar (inkl. bubbel) i C-delen av kabinen. Funderar på att prova detta bolag fler gånger vid resor i C till Spanien, om tillfälle ges.
 
Toppen