Air China-bokningar

Diskussion i 'Star Alliance' startad av NotRyan, 8 December 2013.

1. NotRyan

NotRyan Medlem

Hej!

Vet någon om det finns någonstans man kan se information om bokningar med Air China, liknande checkmytrip?
    Dr. Miles David ?

Mvh
    /NotRyan

Last edited: 8 December 2013
  2. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Om man inte har bokat direkt Air Chinas webbsida brukar man inte kunna se bokningarna även om man har Air Chinas bokningsnummer.

4. NotRyan

NotRyan Medlem

Kanske min kompis som har bokat med USDM-miles kan använda travelsky liknande denna postare har gjort FlyerTalk Forums - View Single Post - Air China: how do I check my booking?

Jag skall be honom prova...

Mvh
    /NotRyan

5. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jag har försökt få upp min Air China flyg på travelsky utan någon lycka tyvärr. men ringde AIr China och de bokade in mig i ett trevlig säte.

6. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja har lyckats se bokningar via Travelsky, både de som kommer från USDM och de som är bokade hos Air China själva. Dock är det onödigt krångligt, att ringa dem är mycket enklare

7. Hissen

Hissen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har en bokning på Air China, via en resebyrå. Den ser jag på Checkmytrip utan problem.

8. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Faktum är trots nästan 150 flygningar med Air China så har jag inte haft några speciella behov att kontakta dem eller kolla en redan gjord bokning, dock haft telefonkontakt några gånger angående awardresor och frågor kring dessa. :)

9. Hissen

Hissen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg nu att jag hade 2 bokningsreferenser...Mycket riktigt CA referensen kommer jag inte in på.

10. Hissen

Hissen Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!