Air Berlin Business Class Berlin-Miami

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 5 Oktober 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Air Berlin Airbus A330

I stort en positiv upplevelse. Mycket vänlig service från kabinpersonalen, bra uppmärksamhet till mig som frekvent resenär och jag gillade matupplägget som kändes genomtänkt med tre olika serveringar. En tumme upp också för att inga vagnar användes vid serveringen. Men jag skulle önska en lite mjukare kabindesign ombord. Stolen var bekväm och hade all den funktionalitet…

View the full post

Smuffe, NyfikenGrau, olo och 1 annan gillar detta.
  2. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra rapport @Jacob, men Lindt är väl ändå Schweiziskt? ;)

3. Riktigt bra att denna linje återuppstår nu, bara ett år efter att den lades ner :)

Har tillräckligt med poäng för uppgradering till business på vår tripp i december, men så var det det där med att det ska finnas tillgängliga awardplatser också...
    Nåja, blir åtminstone XL-säten även om jag inte hittar några awardplatser i business. Använder British Airways BAEC-sida för awardsökning OneWorld förresten, verkar funka utmärkt!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!