Senaste nytt

Agehalls galna äventyr sommaren 2013

agehall

Medlem
Eftersom jag verkar vara bättre än jag trodde på att kräka ur mig text, så finns det redan nu ett antal inlägg med delrapporter i denna tråd. För att nytillkomna läsare inte ska behöva läsa igenom allt skitsnack, lägger jag länkar till dessa delar här.


Torsdag morgon, Arlanda
Torsdag förmiddag, ARN-FRA
Torsdag eftermiddag, FRA FCT
Torsdag em/kväll, FRA FCT forts + boarding
Natten mot fredag, transatlantic
Fredag-lördag, Buenos Aires
Lördag eftermiddag, EZE incheckning till boarding
Natten lördag-söndag, IN THE CANDY STORE!
Söndag, FRA FCT och hemresa

edit: Snabblänkarna är nu uppdaterade för det nya forumets struktur. Happy reading!
 
Last edited:

agehall

Medlem
På allmän begäran öppnar vi tråden lite tidigare än tänkt.

Jag har alltså fått för mig att göra lite galenskaper (ganska normala saker med BC-mått mätt) denna helg och tänkte köra en live-tråd om det. För att göra det lite mer spännande får folk gissa destination, routing, kabinklass och, för att få lite spridning, säte i kabinerna samt vilken lounge som kommer att användas vid layovers.

Jag har redan avslöjat att första flighten går till FRA på Torsdag, men allt annat är öppet. En ledtråd kan ju vara de skatter & avgifter som jag postat..

Det blir en poäng för varje första rätt svar och den som får ihop flest poäng kommer att få en liten present från destinationen.

Jag kommer troligen att avslöja svar allt eftersom delar av resan gjorts och därefter inte längre ta hänsyn till gissningar på redan avverkade sektorer.

Så, vart tror ni farbror Agehall ska åka?

edit:
OBS: Likes av mig i tråden innebär inte på något sätt att det behöver vara rätt svar. Bara att jag gillar tanken!

Update 2:
För att inte göra det helt omöjligt, så tror jag att flighter kommer att presenteras allt eftersom de sker. Då blir det lite enklare att gissa tex kabin och vilket säte jag har.

Update 3: Jag har nu beslutat de facto att jag kommer att dela ut 5p, 3p resp 1p för de tre första gissningarna som är rätt i varje kategori.
 
Last edited:
Gissar på F från FRA men jag har ingen blekaste aning om vart..
Var lite inne på Chicago på ren magkänsla först men jag drar nog och gissar NYC istället.

Sen drar jag väl till med att du ska vidare till HNL? :)

ARN-FRA-JFK/EWR-HNL

Får dock inte den rätta känslan så det är högst troligt fel men man måste ju passa på att gissa lite.
Oavsett, ha en trevlig resa!
 
Last edited:

palmen

Moderator
Tror du ska västerut med LH

FRA-SFO med LH454, A380
SFO-IAD med UA408, B757
IAD-FRA med LH419, B747-8
 

Timotey

Medlem
Utan att känna Agehall så tror jag han undviker Afrika och sätter sig på en LH kärra och flyger F västerut, Boston?
 
Toppen