Senaste nytt

Affärer/sajter som tar emot AMEX

CJR

Medlem
Jag har bara lämnat in byxor för uppläggning och det är inga problem. Ska man göra större justeringar på kavajer mm så vet jag inte.
 

CJR

Medlem
Jag har bara lämnat in byxor för uppläggning och det är inga problem. Ska man göra större justeringar på kavajer mm så vet jag inte.
 
Finns det någon kreativ lösning på att få ut kontanter i handen och samtidigt få poäng via AMEX/SAS MC?

Typ köpa presentkort och växla till pengar eller liknande?
 

palmen

Moderator
Finns det någon kreativ lösning på att få ut kontanter i handen och samtidigt få poäng via AMEX/SAS MC?

Typ köpa presentkort och växla till pengar eller liknande?
Presentkort brukar sällan kunna växlas till pengar. Om du inte gör en fuling och köper något och lämnar tillbaka och får kontanter, men då behöver man inte presentkort om managed gör på det sättet.
 
Ja det blir lite för omständigt, samt att de flesta gör returen till det kort man handlat på. Går säkert att komma runt men som sagt, lite för omständigt, samt att jag behöver upprepa det en gång i månaden isåfall :)
 

Fidde

Medlem
Finns det någon kreativ lösning på att få ut kontanter i handen och samtidigt få poäng via AMEX/SAS MC?

Typ köpa presentkort och växla till pengar eller liknande?
Ica och en del fler låter dig ju ta ut kontanter när du handlar (just Ica kan du inte göra det med kreditkort) så någon lär ju erbjuda att lösa det åt dig, hittar du någon kedja/butik som gör det får du gärna dela med dig ;)
 
Ica och en del fler låter dig ju ta ut kontanter när du handlar (just Ica kan du inte göra det med kreditkort) så någon lär ju erbjuda att lösa det åt dig, hittar du någon kedja/butik som gör det får du gärna dela med dig ;)

Det räknas ändå som kontantuttag om man gör på det sättet. Jag har provat.
 
Toppen