Senaste nytt

Aeroflot Business class i Z klass, tjänar man inte några miles längre?

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hello again pep,
Thank you but this is a message sent from AF, not SU. If you earn miles when traveling on SU and then intend to burn the miles on SU, I was informed this is valid.
Do I understand you correctly that you have earned on SU but intend to burn on AF, please let me know, thank you kindly?
Best regards,
Johan

NB: I am now writing in English in case I must forward to our head office.
 

pep

Medlem
Here is my empty miles (of the SU trip from March) statement from AF printout:

Z class Aeroflot AF statement.png
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hello pep,
Checked our own site again and it clearly states that no miles are earned in Z-class.

http://m.aeroflot.ru/cms/en/calculator?from=1326&to=1257&interval=after&status=0&tariff=736061&company=526449

Sorry for long mail-thread, but I believe better with a late and final answer, rather than an early and incorrect one.
Thank you for your patience.

Ps: Which is your favorite football-club?

http://www.aeroflot.ru/cms/en/new/30053


Best regards,
Johan Magnus Eriksson
Aeroflot Russian Airlines
 

pep

Medlem
Hej Johan, til lykke med Manchester United!! Du bør lave en ny tråd med dette?
Z-klasse: Jeg ved det står på en af siderne. Men på en anden står der det modsatte (se Dr. Miles øverst i dxenne tråd). Det der undrer er, at hvorfor kun SU ikke giver points i Z-klasse når stort set alle andre airlines gør det, inklusiv alle SkyTeam partnerne? Partnerskab burde jo skabe synkronisering og koordinering og gennemsigtighed. Jeg vil aldrig rejse Z-klasse igen med SU hvis den ikke giver points. Så hellere en diskounteret monkey eller dyrere business klasse....Pointene er jo et væsentligt købskriterie, og meget vanskeligt at finde ud hvilken underklasse man har booket i (det står ikke på billetten)....Vi ses!
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
pep,
Stort tack för ditt svar.
Naturligtvis respekterar jag dina synpunkter och kommer behålla dom som referens.
Än en gång tack pep.

Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Försäljningschef
Aeroflot Russian Airles
 

pep

Medlem
Er netop kommet fra Saigon med SU og er her i Galaktika loungen i SVO før turen går hjem til CPH. Fortræffelig tur på økonomiklasse! Dog var jeg heldig med kun ca. 60% belægning og jeg blev forkælet (AF guld) og fik tilegnet 4 sæder for mig selv. Nyt: de servererede italienske vine til maden i økonomi-klasse - gratis! Aeroflot is back on track! Fin mad, fantastiske film på IFE! Staff søde, især pigerne er yndige i deres nye, orange sommeruniformer! 2 retter, der var dog kun et valg, nemlig fisk, da turen kom til mig. Og det er altid mit førstevalg, så mange tak. Forretten bestod af kartoffelsalat med rødt fiskekød, mens hoveretten var ris/catfish (hvidt fiskekød).
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
pep,
Tusen takk för dina vänliga kommentarer och feedback och stort tack för att du flyger "Sincerely Yours. Aeroflot".
Vi stannar inte här...vårt mål är att bli ännu bättre.
Hilsen,
Johan Magnus Eriksson
Salgschef
Aeroflot Russian Airlines
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
pep,
Glömde säga, du är ALLTID välkommen att kontakta mig närhelst jag kan stå till tjänst.
Kunder som DU växer INTE på träd.
Vänlig hälsning,
Johan Magnus
Aeroflot Russian Airlines
 

pep

Medlem
Ha, ha, jeg vokser på træer, da jeg er forstmand (jägmester) :)

Mit seneste review for ovennævnte til SKYTRAX er nu visible efter uploaded på airlinequality.com:

Jeg ratede 8 points out of 10:
SGN-SVO-CPH. Economy class. Check-in in Saigon perfect, painless and very accepting to wishes. Recognized Skyteam gold status and granted lounge access in Saigon as well as in SVO. Galaktika lounge in SVO had to inquire lounge card at transfer desk. Could choose any of 5(?) lounges. Flight SGN to SVO on Airbus 330-200. Approx. only 60% load, was lucky to get some sleep as I needed it though day flight. News for international Aeroflot: they (again) serve wine (free) at economy-class though of limited quality! Good food, 2 hot dishes offered at lunch, at my seat (behind) only one choice left, namely fish, which however, always is my first choice. Starter was mayonnaise marinated potatoes with red fish meat. Main dish was rice/catfish (white fish meat). Fantastic films on IFE! Small screens, but easy to operate, and good selection of films, including some Russian movies of high quality. Staff nice and caring, especially when speaking loud, slow, clear and polite English to them as their English is at times limited. Stewardesses were appealing dressed in neat, smart, orange-coloured summer uniforms! SVO-CPH in smaller Sukhoi jet, which is nice, similar to Airbus 319. Eventless trip, soft drinks, snack served (3 hours flight). Everything functioned OK. Arrived 20 minutes late due to long take-off cue of aircraft's waiting for permission.
 
Toppen