Aegean vad i h-e (efterregistrering av miles)

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Matsson, 23 December 2012.

1. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är arg.
    Har flugit SK Biz CPH-BkK-CPH. Miles saknas såklart på inbound flight. Så jag är nu stolt Innehavare av aegan blue. D.v.s fullständigt meningslöst. Claimar miles via formulär på hemsidan, utan resultat. Ringer två gånger och får mejladress som inte fungerar t.ex milesbonus@aegan.com. Skall jag möjligen åka tåg till Aten och lämna boardingpassen över disk? eller strunta i alltihop.
    Eller kan någon vänlig själ på detta eminenta forum upplysa mig om en mejladress som är i funktion.
    God Jul utan miles önskar
    Matsson

2. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När flög du? Jag hade själv problem med poängintjäning på dessa sträckor när jag förra året flög med SAS. På nervägen fick jag poäng för första leggen (ARN-CP) efter 1,5 veckor. Resten fick jag efter ca 4 veckor och jag hade claimat dem via formuläret du skriver om. Helt lönlöst att mejla dem- för de svarar aldrig. Har skickat 3 mejl om att jag inte fått min bagagetagg som jag ska få som A3 Gold. Får leva med det då jag i gengäld har 4 års loungeaccess och guldstatus.
    Tyvärr har jag heller ingen annan mejladress att hänvisa till. Har du kvar dina boarding kort?

Tycker inte att du ska strunta i detta om du vill uppnå gold status.

3. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
  4. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ..jag kommer inte åt redigera knappen??!! Det ska givetvis stå ARN-CPH och inte ARN-CP..

5. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ha mejlat på denna adress och mejlet kommer i return. Flög 3 nov. Måste mejla boardingpassen enligt aegan. De hävdar att SAS sagt att miles e j utgår på denn boknngsklass (C) Borde var c:à 11000. Blir trött .......

6. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prova att mejla RÄTT mejladress innan du exploderar! Det funkar oftast bäst så ;) milesbonus@aegeanair.com

Lycka till!

7. Carl

Carl Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker att det låter som Grekland i ett nötskal...

1 person likes this.
  8. 1 person likes this.
  9. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker att du låter fördomsfull!

10. Moco

Moco Medlem

Hoppas det löser sig. Lätt att tänka att allt fungerar smidigt i Svedala, dock ej fallet och SAS är definitivt inget föredöme när det kommer till efterregistrering som hos dem ofta är både omständligt och tar lång tid.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!