Aegean sänker kraven för gold

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Ubbe, 2 Oktober 2012.

1. Nu höjer Aegean sin signup bonus till 2000 miles vilket medför att det endast krävs ytterligare 18000 miles för att uppnå GULD inom *Alliance. ;)

2 personer gillar detta.
  2. Det är improvement!

3. Nämen så kul för de som går med nu då, inte för mig dock som gick med förra veckan för att vara säker på att få 1000-miles-bonusen... :mad:

gaah.

Nu räcker det att flyga CPH-ZRH-NYC t.o.r. en gång i Swiss P för att få guld alltså. haha

4. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eller till Australien via BKK med Thai i Q. (~13kSEK med Sweden Special-dealen som var postad i dealsforumet)

Fast den trippen räckte ju redan innan de höjde, förstås.

5. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt galet. Ja det är väl bara att tacka och bocka för att de är så generösa men det känns ju inte helt hållbart i längden?

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ganska länge. Det är relativt få personer som går med i M&B pga deras krav, även om de är överrepresenterade här och på FT.

7. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sant, vi som hänger är och på FT & MP är ju faktiskt inte allt för många av de totala resenärerna. Helt sjukt vad många medvetslösa resenärer som finns där ute.

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var glad för det. Om alla hade koll, skulle alla flygbolag täppa till alla glipor direkt.

9. bjobr

bjobr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag registrerade mig också förra veckan. Men det verkar ha gått bra att registrera sig en gång till och få ett nytt nummer.

Tack för tipset, Ubbe!

10. NotRyan

NotRyan Medlem

Haha, är det ambulansflyg vi pratar om då.... ? Nej, jag håller med men som agehall säger... Var glad för det...

Efter jag börjat hänga här så har jag till viss del tänkt om, förut har jag poängmaximerat i varje läge. ETT FFP per allians m.m, men nu har jag skaffat både US och UA-konton t.ex..

Mvh
    /NotRyan

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!