Aegean Miles&Bonus ny webbsida samt Together account

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 27 November 2014.

  1. Aegean Airlines har nyligen uppgraderat webbsidan för Miles & Bonus och nu finns det möjlighet att registrera Together account om man är Silver eller Gold medlem.
    Just nu verkar det finnas någon bugg på deras webbsida då jag får felmeddelande när jag försöker att aktivera Together account.
    Det säger att jag måste uppdatera min profil men det finns ingen inställning där jag kan ändra min profil. "My account" visar bara kontouppgifter men det går inte ändra något där. :confused:
    Screenshot20141127_1.png
     
  2. Resepolicy Y

    Resepolicy Y Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag var in nyss och jag misstänker att man måste börja med att bjuda in personer till sitt together account via "Send together invitation". Tydligen måste dessa personer också vara medlemmar i A3, när de sedan accepterar sin inbjudan kan man nog aktivera det via "Activate together account"
     
  3. Jonas C

    Jonas C Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Det står inte heller om man har fått några upgrade vouchers, vilket fanns på den gamla hemsidan.
     
  4. Nej, det verkar inte fungera så heller.
    När jag skickar Together invitation, får jag sånt här felmeddelande.
     
  5. Jonas C

    Jonas C Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Det kanske är bäst att avvakta några veckor då alla funktioner i nya Miles&Bonus inte finns med på hemsidan. Exempelvis upgrade vouchers och möjligheten att köpa miles står inte med ännu. Likaså hittar inte jag var man kan efterregistrera poäng.
     
  6. Henrik_B

    Henrik_B Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Together fungerar nu. Poängen flyttas in i ett eget poolingkonto.
     
    Jonas C gillar detta.
  7. Nu har jag också fått ordning på Together Account.
    Däremot mina Award miles har blivit 0 mile. :eek:
    Hoppas att det är tillfälligt och de intjänade miles kommer tillbaka.
     
  8. Jonas C

    Jonas C Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Mina står också som 0 miles! Hoppas att de rättar till det snart.
     
  9. alex900

    alex900 Medlem

    Ort:
    STHLM
    Det kommer alltid att stå 0 miles på ditt konto, miles flyttas till ett nytt konto där de läggs ihop med de andra.
    Därför är det viktigt att ha en korrekt email i profilen annars blir det svårt att logga in på det nya kontot.
     
  10. dino_81

    dino_81 Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Nu har även jag fått ordning på detta. Skapat ett Together-konto och bjudit in sambon. Var tvungen att använda versaler i hennes namn för att systemet skulle känna igen hennes account vid inbjudningen. Medlemsnummer och pinkod kommer till den e-post man har angett i sin profil för det vanliga kontot. Även inbjudan om deltagande i någons Together-kontor skickas till angiven e-post.

    På bägges enskilda konton "nollades" antalet award miles - dessa förflyttades till vårt gemensamma Together-konto.

    Nu finns seat upgrades på kontot. Bokas endast per telefon (vet inte hur det var tidigare?).

    Trots hårdare kvalificeringsregler känns Miles & Bonus fortfarande bra och jag tror att jag kommer att köra vidare på detta program. Kommer troligtvis inte att återkvalificera till EBG efter programmets "förbättringar"... ;)
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×