Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

TjudöBoy

Medlem
SAS kortaste Asien linjen är Köpenhamn - Beijing (avstånd 4.483 miles).

Kalkyl blir så här:
[(4.483 miles x 200%) + 1.200 miles] x 2 (t/r) = 20.332 miles

Svar: Ja, du kan få Aegean Gold om du krediterar SAS Business class biljett mellan Sverige och Asien till Aegean Miles&Bonus.

Hmm, en dum fråga kanske men menar du/ni att om jag skaffar ett "Aegean Miles & Bonus kort" och sedan köper en SAS Business class biljett mellan Sverige och Asien t/r och vid incheckningen "drar/visar" kortet så dimper Aegean Guldkortet ner i postlådan efter några veckor :confused:

Detta låter ju helt otroligt om d stämmer...:eek:
 

Dr. Miles

Expert
Hmm, en dum fråga kanske men menar du/ni att om jag skaffar ett "Aegean Miles & Bonus kort" och sedan köper en SAS Business class biljett mellan Sverige och Asien t/r och vid incheckningen "drar/visar" kortet så dimper Aegean Guldkortet ner i postlådan efter några veckor :confused:
Ja, fast kan det ta några månader innan du får guldkortet, om jag har förståt rätt.
 

TjudöBoy

Medlem
Jaha om man har 19 995 svenska riksdaler som ligger å dräller ngn stans som ej behövs till annat (vilket troligen inte händer under nästa decennium) så har man ju ett *A Guldkort som amen i kyrkan...
Inte undra på att grekerna är i behov av en par 100 miljarder i stödlån ;)
 

Bryant

Medlem
Aegean

Det finns en hel del trådar om Agean och deras Miles&Bonus program. Kan man inte slå ihop majoriteten av dessa då de handlar om hur många poäng som krävs för att bli guld osv..?
 

Dr. Miles

Expert

TreD

Medlem
Det finns en hel del trådar om Agean och deras Miles&Bonus program. Kan man inte slå ihop majoriteten av dessa då de handlar om hur många poäng som krävs för att bli guld osv..?
Den tråden handlar väl mest om hur FÅ poäng som krävs för att bli guld utan att ens flyga med detta exotiska bolag....
 

Swisser

Medlem
Behöver 17,502 miles för att få Aegan guldkort.

Är det någon som har några bra förslag på hur jag på billigaste sätt kan tjäna in ytterligare 17,502 Aegean miles för att kvalificera för deras guldkort före mitten av juni? Tacksam för alla förslag på mileage runs.
 

Dr. Miles

Expert
Hej Swiss, jag har flyttat ditt inlägg till denna tråd för att det har kommit många liknande frågor.
Hoppas du har överseende med detta.
 

Bryant

Medlem
Jaha om man har 19 995 svenska riksdaler som ligger å dräller ngn stans som ej behövs till annat (vilket troligen inte händer under nästa decennium) så har man ju ett *A Guldkort som amen i kyrkan...
Inte undra på att grekerna är i behov av en par 100 miljarder i stödlån ;)

Ett EBG kan du få ännu billigare;). (med de nuvarande reglerna)
 
Toppen