Senaste nytt

Aegean GOLD - När kommer kortet?

Jonas C

Medlem
Jag blev uppgraderad till *S den 24 Oktober. Ännu inget kort i brevlådan. Aja, spelar ingen roll då jag blir *G om två veckor, men j*vlar om de inte skickar ett kort den här gången! ;)
 

Max

Ny medlem
Jag fick hem guldkortet fem veckor efter att ha uppnått guldstatus, vilket iofs verkar ha varit väldigt snabbt för att vara Aegean. Trodde att det skulle ta längre tid eftersom jag fick silverkortet/blue card veckan innan guldkortet...
 

Dr. Miles

Expert
Jag fick hem guldkortet fem veckor efter att ha uppnått guldstatus, vilket iofs verkar ha varit väldigt snabbt för att vara Aegean. Trodde att det skulle ta längre tid eftersom jag fick silverkortet/blue card veckan innan guldkortet...

Kanske kör de batch sending för att spara fraktkostnaden? ;)
 

Alx

Medlem
Kanske kör de batch sending för att spara fraktkostnaden? ;)

När jag ringde Aegean i somras så sa de att anledningen är just att de samlar upp och kör större sändningar. De sa att det tar upp till två månader, vilket det gjorde i mitt och en god väns fall. Dock funkar det (som tidigare nämnts) redan någon dag efter ändrad statusnivå att ange sitt nummer i bokningen och på så sätt uppmärksamma incheckningspersonal m.fl. om att man är *G :)
 

GOTATH

Medlem
Idag kom äntligen mitt efterlängtade guldkort:cool:. Kvalificerade mig den 27/12 så det tog lite mer än 7 veckor. Silverkortet kom efter 5 veckor. Till min stora förvåning fick jag dock det kortet som jag beställde extra. Det vill säga; ingen infofolder eller baggagetaggar:confused: Kortet giltigt till 12/2015!!

CIMG0817.jpg

Perfekt att det kommer när man inte har någon resa inbokad... Reggade det dock på Istanbulresan förra helgen och det lönade sig så att säga...;)
 
Last edited:
Toppen