Senaste nytt

Aegean - erfarenheter vid bokning av awards

Juraj

Medlem
Liten uppdatering i ärendet. Idag ringde de till mig - hyrbilsbokningen gick igenom, men med fel återlämningstid - det stod 16.30, medan det borde varit 4.30 (mitt flyg avgår tidigt). Och nu säger de att det borde införa en kostnad då kontoret har stängt då. Har aldrig varit med om något sådant, varför kan man inte lämna bilen på parkeringen och lägga nyckeln i nyckellåda?
 

fcx

Medlem
Liten uppdatering i ärendet. Idag ringde de till mig - hyrbilsbokningen gick igenom, men med fel återlämningstid - det stod 16.30, medan det borde varit 4.30 (mitt flyg avgår tidigt). Och nu säger de att det borde införa en kostnad då kontoret har stängt då. Har aldrig varit med om något sådant, varför kan man inte lämna bilen på parkeringen och lägga nyckeln i nyckellåda?

Vissa länder har inte låda tyvärr...
 

Juraj

Medlem
Ok, det här blir roligare och roligare :). Idag ringde de och sa att jag inte hade tillräckligt många poäng för hyrbilsbokningen, några dagar efter att de gav mig bokningsnumret hos Hertz. Så det verkar som att de bokar först med Hertz och drar poängen vid ett senare tillfälle. Faktumet återstår att de drog bara hälften av poängen när jag bokade award-biljetten via telefon. Och trots det visas det korrekta antalet poäng när man kollar bokningen på hemsidan.
 
Toppen