Aegean Arlanda - Athen

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Bryant, 25 Oktober 2015.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Idag var min första flight med A3 och de levererade verkligen.

Trevlig och korrekt service och god mat. Andra plus som uppskattas här är att jag blev tilltalad med namn och de bad om ursäkt för att en passagerare som inte satt i C använde den främre toaletten .

ImageUploadedByTapatalk1445785407.363529.jpg ImageUploadedByTapatalk1445785429.363198.jpg ImageUploadedByTapatalk1445785441.699164.jpg ImageUploadedByTapatalk1445785453.116903.jpg ImageUploadedByTapatalk1445785463.982281.jpg

Nu väntar ATH-LHR.

Gus, Thomasn, Elberto och 14 andra gillar detta.
  2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska bli kul att testa Aegean i Business Class med @simon_says91 om ett par veckor!

simon_says91, Bryant och 011430121 gillar detta.
  3. thsred

thsred Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De gånger jag åkt A3 så verkar de inte bry sig vilka som sitter i C-klass... Några passagerare uppgradera sig själva helt enkelt.

4. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Exakt samma mat som jag fick i torsdags på ARN-ATH.
    Prioboarding fugnerade i Stockholm utan några problem. Det var förvisso två långa köer men star alliance gold och business fick använda den högra kön och helt plötsligt så förstod alla som stod där att de inte hade rätt att boarda. Hur kan det komma sig att folk förstår det när man flyger Aegean men inte med SAS?

Jag blev inte tilltalad med namn men upplevde service som väldigt bra i business. Några personer försökte lägga sitt bagage i business avdelningen men de blev direkt tillrättavisade av crew som sa åt dom att ta bagaget till sin plats.

Elberto, Jonas C, simon_says91 och 4 andra gillar detta.
  5. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fyller på med några bilder från ATH-LHR.

Det var helt fullt i C (4 rader). Jag tror även att M var fullt.

Fortfarande bra service även om det var skillnad pga full kabin.

Man var konsekvent och skickade bak folk som ville använda toaletten fram.

Boarding proceduren var alá SAS, dvs prioboarding sköttes inte helt. Men sen var det rätt många Guldkort. Vilket man kan tänka sig från Athen.

ImageUploadedByTapatalk1445842329.355335.jpg ImageUploadedByTapatalk1445842343.503958.jpg ImageUploadedByTapatalk1445842355.337473.jpg

Gus, anjak och 011430121 gillar detta.
  6. gnisten

gnisten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har gjort 4 resor med A3 varav 2 i C-klass. Resa ett CPH-ATH var utmärkt på alla sätt. Resa två ATH-CPH något mindre
    bra men fortfarande godkänd (Welcome to Stockholm när vi landade i CPH).
    Har kommande bokningar med A3 CPH-ATH-TXL 10-11dec. Mkt billig ekonomi som uppgraderats till C.

7. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite synd att jag förlorar guldkortet i november med de fria uppgraderingarna. Men tack för bra rapporter!

8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns fortfarande tid att hinna förnya det ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!