charlesswe
Medlem
Flyger CPH-ATH nästa vecka, tillgänglighet finns men tyvärr så kan man inte uppgradera från X klass (A3 Award). Även om jag bokade med A3 miles.
Jag nyttjade 2 av dessa kuponger för någon dag sedan. Det finns ett telefonnummer på kupongen, ringde det och knappade mig fram till bokningen. Uppgav mitt bokningsnummer och sa att jag ville uppgradera sträcka X och Y. Agenten kunde se mina 4 kuponger och nyttjade 2 av dom för att uppgradera 2 sträckor. Var riktigt smidigt även fast man behövde ringa.Det står Print vid de här kupongerna när man ser dem på sitt konto, men det är alltså inget jag behöver skriva ut alls, bara ringa in till Aegeans bokning och möjligen säga kupongnumren?
Det var samma visa för mig, kom dagen efter, typ 12h efter att jag ringt. Är nog inget att oroa sig för just nu i alla fall.Hur lång tid tar det att få mailet med bekräftelsen? Hon skulle göra det direkt men nu har det gått 4 timmar. E-mail adressen är rätt.