Aegean Airlines guldförmån - 50% rabatt på inrikesresa

Diskussion i 'Star Alliance' startad av cantona, 23 November 2015.

1. cantona

cantona Medlem

Någon som vet var man fyller i koden för coupongen? Går så långt som till att fylla i uppgifter för kreditkortet men hittar inte var det skulle vara. Avser 50%.

2. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. cantona

cantona Medlem

Hej
    Tack för svaret men "Promotional code" dyker aldrig upp när jag försöker boka.

4. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det borde göra det, jag testade några gånger.

Är du helt säker på att du valde en inrikesflygning (jag hade gjort misstaget att tänka att flyget mellan Grekland och Cypern ska räknas som inrikes)?

5. cantona

cantona Medlem

Har kollat noga. Har det att göra med att man går via Lågpriskalendern? Valde mellan STO-HER men det måste vara inrikes?

Last edited: 24 November 2015
  6. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är inte säker, men jag tycker inte det borde ha något att göra med lågpriskalendern. Med tanke på att rabatten gäller fram till idag så föreslår jag att du ringer till Aegeans kundtjänst och kollar med dem. Akta bara om du bokar biljetten via dem (och inta bara kollar det med koden) att de inte tar ut någon extra ticket service charge för telefonbokningar.

7. gnisten

gnisten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag bokade 50-procentaren var jag tvungen att ringa kundtjänst. Försökte först på samma sätt som du
    utan resultat.

8. crown

crown Medlem

På den gamla sidan fanns ett fält att fylla i koden i samband med att man fyllde i avreseort och resmål. Denna rutan verkar ha försvunnit i samband med den nya hemsidan så det är väl där problemet ligger. Så som @gnisten säger så är nog enda sättet numera att ringa.

9. cantona

cantona Medlem

Den förföll idag. Står så när jag loggar in på mitt konto därav mina försöka att få det gjort i går.

10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    50% kupongen gäller bara på inrikesresa i grekland, du kan med andra ord inte nyttja den från Stockholm till Heraklion

cantona gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!