Senaste nytt

Adgang til BA Lounge i London med OneWorld Sapphire kort - inkl børn?

LarsCph

Medlem
Er der nogen som ved det - hvis jeg rejser med hustruen og et barn (4 år) på BA economy class, bliver man så sluppet ind i loungen i London? Det hedder "Access to more than 600 airport lounges (with one guest)" - men får man lov til at tage sit barn med mon også hvis man spørger pænt, eller skal barnet (alternativt hustruen) parkeres ude ved indgangen til loungen? :)
 

nota bene

Medlem
Som Senator säger är de generellt mycket hårda. Om du har 'tur' går ditt flyg från T3 där det finns flera Oneworld-lounger (CX, AA) som kan vara lite snällare än vad BA är kända för.
 

LarsCph

Medlem
Hmm - tak for svar begge to. Vi flyver LHR-CPH og det afgår ret sikkert fra T5. Og sådan er reglerne jo - mon ikke vi overlever :)
 

Canadien

Medlem
Jag kan tänka mig att chanserna minskar exponentiellt med barnets ålder. Ett dibarn är nog många gånger lättare att få med än en fjunig 18-åring. I slutändan är det dagsformen på loungevärden som avgör.
 

LarsCph

Medlem
Jag kan tänka mig att chanserna minskar exponentiellt med barnets ålder. Ett dibarn är nog många gånger lättare att få med än en fjunig 18-åring. I slutändan är det dagsformen på loungevärden som avgör.

Jeg tror du har ret - hun er en sød pige med langt blond hår og blå øjne på 4 år... :) Så jeg gør et forsøg og ser hvad der sker....
 
Toppen