Account Activity saknas i mitt EuroBonuskonto

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jacob, 13 Maj 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Någonting verkar ha blivit galet när jag tittar i account activity. Min anmälan till Diamondeventet den 5 maj visas, aktiviteten innan är den 1 juli då jag gav bort ett EBG-kort och aktiviteten innan dess Bonus Challenge i oktober 2013. Alla flygningar och all övrig intjäning som hotell etc syns inte.

Någon som har eller har haft liknande problem? Poängen finns ju där så det är inget problem på så sätt, säkert någon uppdatering som gått galet. Ska man kontakta SAS för att få det fixas eller tror ni allt kommer tillbaka automatiskt inom några dagar?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det hände flera stycken för någon (eller några) månader sedan. Allt hoppade igång igen någon dag senare, så det är nog bara en SK IT-glitch.

3. SweCph

SweCph Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma fenomen för mig förra månaden – löste sig själv efter några dagar.

4. Göran Johnson

Göran Johnson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min aktivitet var borta någon vecka för 3-4 veckor sen men kom plötsligt tillbaka och funkar ua idag.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!