Senaste nytt

Accor skickar ut Platinum-kit

RobRoy

Medlem
Fick mitt 'kit' förra veckan. Det som förvånar är att de skickar ett nytt platinumkort som gäller tom 2017-12 med ny design. Jag har redan återkvalat till platinum detta år och det nya kortet borde således gälla till 2018-12. Lite lätt oklart vad de pysslar med...
 

Avgeek

Medlem
Sorry boys and girls, missvisande text av mig. Dessa kort följer med Amex Platinum (där jag var huvudkortsinnehavare).
Ringde Accor Platinum customer service på telefon 020-1203000 och beställde en box som kommer inom 2 veckor.
Fattar ej. Får man accor Platinum som Amex Platinum?
 

Olle A

Medlem
Man fick det men vad jag läst mig till på senare tid så är det borta nu. Verkar ju dock uppenbarligen hänga kvar på något vis då detta är 3e året med Accor Platinum för vår del.
Ja tyvärr är det borta nu. Halkade ner till Guld efter flera år som Platinum. Trivs väldigt bra med Accor så jag fortsätter nog att bo där, även om statusen degraderas.
 

Mediana

Medlem
Man fick det men vad jag läst mig till på senare tid så är det borta nu. Verkar ju dock uppenbarligen hänga kvar på något vis då detta är 3e året med Accor Platinum för vår del.

Japp, verkar hänga kvar. Jag fick ett kit i brevlådan går och jag har inte bott särskilt mycket på Accor alls.
 

Brandten

Medlem
Japp, verkar hänga kvar. Jag fick ett kit i brevlådan går och jag har inte bott särskilt mycket på Accor alls.
Inte jag heller
423f67ca72196cf421052d66e7e36a28.jpg
 
Toppen