Accor personliga adress tags - nån som fått sitt/sina ännu?

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av Sofia, 6 Januari 2013.

  1. Sofia

    Sofia Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag beställde mitt på direkten när tråden kom upp på forumet men har fortfarande inte fått något i brevlådan. Har någon annan? Det har ju gått långt över en månad nu.
     
  2. David

    David Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Nej, inte sett röken av några.
     
  3. Sandra

    Sandra Företagsrepresentant

    Hej Sofia och David,

    Alla MyTravelino-kort skickades den 31 december från Paris.

    Vi beklagar att det tagit tid men nu bör kortet dyka upp hos dig vilken dag som helst.

    Tack för ert tålamod.

    Med vänlig hälsning,
    Sandra Stevelind
    Assistant & Network Coordinator Accor
    Scandinavia & Finland
     
    5 personer gillar detta.
  4. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen till Businessclass.se Sandra!

    Får jag rekommendera att du snarast kontaktar Jacob eller Martin Bjornstrom för att få status som officiell företagsrepresentant här på forumet. (Det ser ut som att du är en sådan.. :) )

    Det är jättekul att fler företag dyker upp här och deltar i diskussionerna!
     
  5. Välkommen Sandra!

    Kul att det börjar rulla in lite fler representanter på sidan! Som Agehall skriver bör du ta kontakt med Bjornstrom eller Jacob.

    Själv fick jag ett kort utan status, trots att jag är platinum. Jag registrerade mig tydligen två gånger, så är statuslös på den ena :p Det har dock fungerat bra även utan kort...

    Däremot har jag haft mycket problem med att efterregistrera när jag bott på Mercure... Det registreras aldrig direkt i Italien, uppenbarligen.
    Jag har förlorat en hel del pengar på det.

    De ringer upp mig från Frankrike med jämna mellanrum. Ofta talar de extremt dålig Engelska, och låtsas inte förstå någonting. Brukar behöva ringa fem gånger och skicka in tre olika papper, efter varje vistelse. De senaste gångerna har jag känt att det inte ens är värt besväret...

    Hur länge i efter en vistelse kan man efterregistrera? Är iaf 80€ i checkar som jag skulle varit berättigad till..
     
  6. David

    David Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Hej Sandra,
    Tack för ditt svar och välkommen till Businessclass.se!
     
  7. Andreas Eriksson

    Andreas Eriksson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Var det detta jag tipsade om tidigare? via facebook? Det hade jag helt glömt bort.. :D

    Har inte dykt upp något hos mig här heller..
     
  8. Sandra

    Sandra Företagsrepresentant

    Hej Palazzi,

    Beklagar att du har haft problem med både registrering och efterregistrering av dina Le Club Accor Hotels poäng.

    Jag kommer att ta ditt inlägg vidare till Le Clubs medlemsservice här i Sverige och de kommer att kontakta dig för att ta detta vidare.

    Önskar dig en trevlig dag!

    MVH
    Sandra Stevelind
     
    1 person likes this.
  9. Välkommen till BusinessClass.se, Sandra!
    Det är kul att ha dig här som företagsrepresentant från Accor.
     
  10. Rogue Trader

    Rogue Trader Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Min tagg dök faktiskt upp idag!
    Nu väntar jag bara på att poäng från bonuskampanjer i November skall dyka upp, har postat "missing points" men inget svar ännu...
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×