Senaste nytt

Accor på Bali - rekommendationer?

Nicedase

Medlem
Någon här på forument som besökt The Royal Beach Seminyak by MGallery?
Är det något att ha? Finns det bättre alternativ?
 

i6niol

Medlem
Någon här på forument som besökt The Royal Beach Seminyak by MGallery?
Är det något att ha? Finns det bättre alternativ?

Jag bodde där fyra nätter för ca fem år sedan. Som jag minns det var det ett bra läge på stranden, nära bargatan och ett helt OK poolområde. Rummen och hotellet i övrigt var i behov av renovering och det luktade fukt och mögel på rummen.
 

Rickard_O

Medlem
Hur står sig Amarterra Villas i Nusa Dua idag?

Har bokat en vecka i november, kändes som jag fick ett jävla dunderpris för 2k/natten, tidigare när jag kikat har det nog aldrig legat under 3k/natten.
Dock är det lite halvkassa avbokningsvillkor, 7 dagar innan incheck kan man boka av avgiftsfritt och man var tvungen att hosta upp 2000:- i förskott, får se det från den ljusa sidan att man inte behövde ligga ute med hela beloppet i ett halvår

Någon som har något annat accor hotell att rekommendera på Bali? Behöver inte vara speciellt fancy eller så, kan vara att dom har något speciellt rum som sticker ut eller bara riktigt schysst utsikt man kan njuta av ett par dagar!
 

Rickard_O

Medlem
Sofitel Nusa Dua är ett mycket bra Accor på Bali. Brukar ha prisvärda sviter. Ta en titt.
Har kikat på det förut men tycker priserna är lite väl höga för vad man får.
Nästan samma pris för ett rum med plunge pool (Vilket jag gissar inte är privat utan den delas med närliggande rum) som en villa med privat pool på Amarterra.

Är hotell så pass mycket bättre att det är värt med sämre rum?
 
Toppen