Accor-bokning betald men inte bekräftad?

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av Erik M, 20 Mars 2016.

  1. Erik M

    Erik M Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    I appen ser jag att jag har fyra kommande stays på olika hotell inom @Accor

    Men min närmast förestående stay ser konstig ut.

    image.jpg
    Bokningen är alltså inte bekräftad, men den är betald:
    image.jpg

    Nån som vet hur jag ska se på det?
     
  2. Accor

    Accor Företagsrepresentant

    Hej Erik! Jag ber dig dubbelkolla med hotellet för säkerhets skull. Du når dem på: HA064-RE@accor.com

    Mvh
    AccorHotels Scandinavia & Finland
     
    Erik M och Agö gillar detta.
  3. Direktorn

    Direktorn Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hej, har hänt mig flera ggr. Du kan känna dig lugn med att bokningen är klar. Det är Min erfarenhet. Ring och kolla om du vill såklart.
     
    Accor och Erik M gillar detta.
  4. Erik M

    Erik M Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Mailade. Allt var såklart lugnt och jag fick ett supertrevligt svar.
     
    Accor och Direktorn gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×