Accor A-Club status matchar Flying Blue

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Jacob, 22 November 2011.

1. Jacob

Jacob Medlem

För er som inte hoppat på den tidigare A-Club matchningen så annonserar Flying Blue nu att A-Club matchar motsvarande Flying Blue nivå. Så Flying Blue Platinum till A-Club Platinum, Flying Blue Gold till A-Club Gold osv.

Fram till 31 mars 2012 har de även en kampanj:

From now through 31 March 2012, when you stay at one of the 1,200 participating Accor hotels worldwide, you may earn up to 3,000 Bonus Miles in addition to your regular Award Miles: 500 Bonus Miles for your first stay, 1,000 Bonus Miles for your second stay and 1,500 Bonus Miles for your third stay!

2. tourist

tourist Medlem

Har du möjligen en direktlänk?

3. Jacob

Jacob Medlem

4. Jacob

Jacob Medlem

Oj det gick snabbt!! Fem minuter efter jag fyllt i formuläret kommer ett mail att hoppat från A-Club Silver till A-Club Gold. Otroligt!

5. inget tvärt om?

2 personer gillar detta.
  6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Strålande, jag tänker bli FBP vilken dag som helst nu. :)

7. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Dom matchade på samma sätt i våras. Fick Platinum, men har inte sett röken av ett kort och hittar inte hur man ber om nytt kort online.

8. andreijas

andreijas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    A-club ger jag inte mycket för, bodde i shanghai 3 månader förra året på grand mercure hongqiao, inte en poäng ploppade in.
    Även om jag bett dem dubbelkolla så alla nummer är korrekta, noll, nada...

Och att efterregistrera e inget vidare trevligt heller! Värdelöst. Men hotellet var trevligt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!