AAdvantage Million Miler - kan man uppnå den utan att flyga med American Airlines?

Diskussion i 'Oneworld' startad av Dr. Miles, 23 Juni 2016.

1. Jag har upptäckt att jag har över 100.000 Million Miler balance på mitt American Airlines AAdvantge konto.
    De flesta registrerade flygningar är med Finnair och British Airways (innan jag skaffade British Airways Executive Club konto) och jag har aldrig flugit med American Airlines.

Har man tjänat ihop en miljon Million Miler balance, uppnår man lifetime AAdvantage Gold (oneworld Ruby, ungefär som Star Alliance Silver)
    Har man tjänat ihop två miljoner Million Miler balance, uppnår man lifetime AAdvantage Platinum (oneworld Sapphire, ungefär som Star Alliance Gold).

Million Miler program − AAdvantage elite benefits − American Airlines

Vanligtvis kan man inte uppnå statusnivå hos AAdvantage om man inte har flugit med American Airlines minst 4 segments
    Elite status benefits − AAdvantage program − American Airlines

Min fråga är, kan man uppnå AAdvantage Million Miler status (Gold och Platium) utan att flyga med American Airlines en enda gång?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!