Senaste nytt

A Big Thank You

JWD

Medlem
Är CCG med 5 nätter men ingen länk. Länken är alltså inte personlig? Man fyller bara i sitt medlemsnummer? Kan någon vänlig själ PM:a den till mig i såna fall? :)
 

Malu

Medlem
Guld här också - återkvalificerad både med poäng och nätter till nästa år, men inget tack per mail. Länken ger tyvärr bara "error", men jag får väl prova ett par dagar till. Tomten kanske kommer till slut... ;)
 

nota bene

Medlem
Tackar...
10k poäng.

Är CCG genom EBG. Kommer dock inte att behålla det genom intjäning då jag bara fått ihop 17 stays/25 nätter i år. Får väl skicka in ny matchning.
 

NotRyan

Medlem
Tackar...
10k poäng.

Är CCG genom EBG. Kommer dock inte att behålla det genom intjäning då jag bara fått ihop 17 stays/25 nätter i år. Får väl skicka in ny matchning.
Haha, 17 stays/25 nätter är väl kanske inte den bästa optimeringen, om du hade haft 25 stays/25 nätter så hade du haft kvar ditt CCG utan matchning, dessutom utan att bo en enda natt extra, fast du har kanske bott på ställen med bara ett Carlson-hotell förstås....
 

nota bene

Medlem
Haha, 17 stays/25 nätter är väl kanske inte den bästa optimeringen, om du hade haft 25 stays/25 nätter så hade du haft kvar ditt CCG utan matchning, dessutom utan att bo en enda natt extra, fast du har kanske bott på ställen med bara ett Carlson-hotell förstås....
Ja, det har hänt att det inte funnits alternativ, och det har hänt att flyttande varit omöjligt p.g.a. konferens (knappast värt att åka 45 min över stan varje dag enkel när man i övrigt är låst på hotellet större delen av dygnet). Alternativt har det bara funnits ett alternativ som är rimligt prissatt. Senast i AMS skulle ett ställe ha €129 och det billigaste alternativet €299... Jag har problem att motivera hotell för €299/natt när det finns ett 30-tal 4-stjärniga hotell för kring €100-150 i stan.
 
Toppen