Senaste nytt

Jämförelse av två ”femstjärniga” flygbolag i business till och från LAX (via CDG och TPE...)

BusinessClass

Redaktör
AV: Lukas S Som många av er säkert vet anslöt sig Lufthansa relativt nyligen till den exklusiva skaran av bolag som fått 5-stjärnor av Skytrax. Man kan väl, milt uttryckt, säga att det här fick en och annan att höja på ögonbrynen och det har hejvilt spekulerats i om Lufthansa helt enkelt köpt sig ratingen…
 

ACervin

Medlem
Bra och underhållande, med perspektiv på att vi diskuterar I-lands problem, typ för mycket löv i poolen, och utmärkta bilder. Europeiska och Amerikanska flygbolag för den delen har svårt att matcha Asiatiska Legacy Carriers. Man får bara hoppas att flera av dem börjar flyga från Skandinavien.
Phoenix får läggas till på bucket list, speciellt som jag och hustrun gillar dom där promenaderna där man med konstiga verktyg slår på en vit rund sak.
 

Resenären

Medlem
Wow! Vilken rapport.
>Phoenix, Arizona – min absoluta favoritstad i hela USA.
Och jag som aldrig besökt Phoenix, men träffat flera boende där, som verkligen njuter av landskapet.

Hur var det med förk i rubriken?? ;)
 

chazzie

Medlem
Grym rapport!

Har alltid velat besöka Phoenix och flyga EVA, rapporten har definitivt hällt bensin på elden!
 
Toppen