Senaste nytt

Singapore Airlines mot nya höjder

H

Holmion

Guest
BusinessClass var med i Singapore i dag när Singapore Airlines visade upp den nya kabin man kommer ha i sina 19 exemplar av Airbus A380. Större och mer exklusiva sviter och stolar på business class som kan göras om till en dubbelsäng är några av många fina nyheter. Singapore Airlines har använt den svimlande summan…
 
Ser fantastiskt ut! Fick du någon indikation på när de kommer finnas på plats? Jag har en bokat resa FRA-SIN i business (A380) i slutet av mars, men det är nog lite väl optimistiskt :)
 

Alf

Medlem
Imponerande, det går inte att komma ifrån utan att Singapore Airlines är ett flygbolag i värlsklass och lyckas med detta år efter år. Synd att dom sällan har några attraktiva priser under vissa tider eller större tillgång till award biljetter.
 

toer00

Medlem
Imponerande, det går inte att komma ifrån utan att Singapore Airlines är ett flygbolag i värlsklass och lyckas med detta år efter år. Synd att dom sällan har några attraktiva priser under vissa tider eller större tillgång till award biljetter.

Awards brukar dom vara lite kinkiga med. Däremot relativt sjysta priser runt 15-20 tkr för business biljetter till Sydostasien vilket kan betraktas som relativt bra för att vara Singapore Airlines...
 

Senator

Moderator
Jag åker nästa vecka med nuvarande A380 från London till Singapore och hem med B777-300ER via Köpenhamn. Skall bli kul att testa nuvarande produkt på båda, har inte åkt Singapore Airlines sedan SpaceBed tiden och B747-400. Som föregående skribent säger så med prisläge mellan 15 000 och 20 000kr är det grymt värde. Jag skall på kombinerat grabbresa + konferens och betalade 40 000kr för två utan att det var rea i Business som är bra värde. Frågan är när man får en möjlighet att hitta ett uppdrag så jag kan köpa ARN-LHR-SIN-SYD i First? ;)
 

Canadien

Medlem
Dubbelsängen i business kan bara vara första raden, övriga säten ser det ut som att man ligger snett diagonalt i sitt bås?
 
Toppen