Senaste nytt

900 eurobonuspoäng för 16 Skr

Ubbe

Medlem
valfri butik går som nr 2 dvs ink dust battery osv

Men erbjudandet är inte så kass efter första köpet heller
det finns fler varianter när man väl är kund :p

kolla
ink3.jpg
vilket ger 36 SKR för 900 eurobonuspoints om man lägger till lampan för 7 Skr
Vill man inte kasta bort pengar på en bläckpatron man inte behöver så finns ju annat
se
ink4.jpg
vilket ger 46 Skr för 900 points och en vit eller svart T-skirt.
Och hur många sådana behöver man inte...
Bara att börja beställa .. Är lite trött på reflexvästar just nu. :cool:
ink2.jpg
 
Last edited:

Ubbe

Medlem
Räknade lite på det och 100000 poäng innebär köp 111,11 ggr dvs jag rundar av till 112 under september månad. 112 T-shirt är rätt mycket men jag hittade lite dammsugarpåsar osv också som ligger i rätt prisklass. Batterier mm. Idag kom de första paketen :)
 

Bonden

Medlem
Mitt första paket kom också, men jag är lite tveksam till fortsatta köp innan jag ser att poängen börjar trilla in.

Det där kan ta LÅÅÅNG tid och de beror på att sas får betalt via TradeDoubler - TradeDoubler är ett internationellt företag inom prestationsbaserad digital marknadsföring .
Så här funkar det (ungefär iallafall):
1. Du gör ett köp med en tradedoubler cookie som innehåller ditt eb-nummer
2. Köpet registreras hos tradedoubler som "obekräftat"
3. Minst tre veckors väntan eftersom butiken inte godkänner några köp innan 2 veckors ångerveckor har gått (två veckors räknas från när du har fått varan).
4. En hel del butiker har som policy att de måste manuellt godkänna alla köp. Det kan ta från 2-24 veckor, tradedoubler kan dock ha autogodkäning av icke bekräftade köp efter en månad eller så beroende på butik.
5. En gång i månaden skickar tradedoubler ut fakturor med 30 dagars betaltid (en del butiker betalar dock i förskott)
6. När tradedoubler fått betalt av butiken så får SAS efter några dagar godkänd status för köpet och pengar utbetalade till sig.
7. SAS hämtar EB nummer och räknar ut hur mycket poäng som varje EB konto skall ha.
8. Poäng sätts in på rätt konto.

Har en känsla av att 7&8 inte sker varje dag heller. Men rent teoretiskt kan det gå rätt snabbt, men det gör det troligtvis inte.
 

Mikael

Medlem
Tack för info. Tråkigt att det ska behöva ta en sån lång tid. Det innebär att man måste ha väldigt bra koll på hur många glödlampor/bläckpatroner man köpt...i värsta fall upp till ett halvår (24 veckor) :-(
 

vicce

Medlem
Jag är inte så sugen på att beställa flera gånger för att sedan få ett mail eller liknande att jag brutit mot någon regel och därför bara får 900 poäng för 1 köp. Ni som "brukar" nappa på sådant här, får man alltid poängen även om man använder erbjudandet 10 gånger?
 
Toppen