Senaste nytt

83,500 poäng, satsar på Diamond. Resa var?

Friskytten

Medlem
Jag skulle satsa på 2st MR till Aten, Madrd, Barcelona, Alicante eller Malaga. De borde du få kring ca 2400 per resa o ger dig 20.000 poäng.

Som famhanssons redan sagt, 2 x ARN-MAD-ARN blir billigast. SAS Plus bokningsklass A, varje resa ger 10000p för EBG och kostar 2102:- på sas.se. Finns just nu lör 10/5, lör 17/5 och fre 30/5.

Alternativ om du vill skoja till det en tisdag och hänga lite på OSL:
Tis 29/4 SAS Plus ARN-OSL-BCN-OSL-ARN = 12500 poäng för ca 2661:-

Edit: Ovanstående avser touch and go med vändande flygplan. Om du vill övernatta någonstans får du kolla själv...
 
Last edited:

Mr.Smith

Medlem
Som famhanssons redan sagt, 2 x ARN-MAD-ARN blir billigast. SAS Plus bokningsklass A, varje resa ger 10000p för EBG och kostar 2102:- på sas.se. Finns just nu lör 10/5, lör 17/5 och fre 30/5.

Alternativ om du vill skoja till det en tisdag och hänga lite på OSL:
Tis 29/4 SAS Plus ARN-OSL-BCN-OSL-ARN = 12500 poäng för ca 2661:-

Edit: Ovanstående avser touch and go med vändande flygplan. Om du vill övernatta någonstans får du kolla själv...

Nu verkar det som att jag e.v får med en polare till San Fran... Så kanske blir dit, men om det skiter sig så blir det något av ovan. Tusen tack för att du tog dig tid, uppskattas verkligen :)
 

nilsson

Medlem
Jag fundrar på att fixa mina resterande 13200 poäng också. Tyvärr har mina små försök att leta plus-avgångar från LPI inte slagit väl ut. LPI-BCN är hopplöst att ens hitta avgångar med plus tillgängligt.
 

Unicornone

Medlem
Kör en runda själv för att plocka hem Diamond i nästa vecka, ARN-ORD-LAX 18/4 och retur SFO-CPH-ARN 23/4 har 86975pts och ringar minst in 14500pts här om inte OT går in. Sen får jag några fina dagar i CA som grädde på moset. Betalade 7214:- för en månad sen.
 
Toppen