Senaste nytt

8:e inofficiell BC.se Stockholmsträff, lördag 16 februari 2013, kl 16, Monks

Vilken dag kan du delta BC.se Stockholms träff? (du får välja flera alternativ)


  • Total voters
    28

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2013-FEB-05 23:15

Omröstning är stängd. Det blir lördag 16 februari 2013, kl 16.

När: lördag 16 februari 2013, kl 16
Var: Monks Café på Wallingatan

---originalpost 2013-JAN-20---
Nu är det dags igen att organisera BC.se träff i Stockholm.
Förra gången var på en torsdag, så kommande träffen blir det på en lördag.

Jag föreslår antingen lördag 16:e eller 23:e februari 2013
Platsen är som vanligt, Monks Wallingatan.

Ni som vill delta, vänligen klicka på omröstning så att det blir enklare för rvarttinen och mig att organisera. :)
 
Last edited:

Alx

Medlem
Argh... Varför lyckas jag aldrig pricka in ett enda datum i Sthlm :confused: sist var det i alla fall nära. Jag missade med två dagar... :rolleyes:

Hur som helst, hoppas att ni får en kul kväll!
 

agehall

Medlem
Vänta nu, skulle vi inte ha en träff 07FEB13? Jag drar till USA 13FEB13 och kommer inte hem förens 03MAR13...

Jag kommer att behöva ha en BC-fix innan jag åker, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!
 

Dr. Miles

Expert
Vänta nu, skulle vi inte ha en träff 07FEB13? Jag drar till USA 13FEB13 och kommer inte hem förens 03MAR13...

Jag kommer att behöva ha en BC-fix innan jag åker, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!

Det blir Chanpagneprovning på lördag 9 feb, så den dagen är nog inte optimalt att ha träffen. Jag kan tänka mig att champagneprovning deltagarna är nog redan för glada när de har avslutat provningen. ;)
 

David

Medlem
Äsch, ännu ett tillfälle för träff i Stockholm jag missar... är i England 16:e och har årsmöte i Audi ClubSport den 23:e..... :(
 

Palazzi

Medlem
Är troligen på resande fot dessa datum: Antingen på en veckas solsemester, eller på en inledande fas av mitt tågtest.

7:e Februari är det redaktionsmöte, så då är jag iaf i Stockholm... Men det ligger som sagt nära Champagneprovningen, och jag är då nyss hemkommen från Istanbul & London.

Februari är en stressig flygmånad för min del...

Dock får jag önska alla andra en trevlig träff :)
 

agehall

Medlem
Fast vi pratade ju om att kanske testa Elverket den 7e istf Monks, även om det var precis innan champangeprovningen...
 
Nu när det är officiellt att vi öppnar kontor 1:a Februari så kan jag berätta mer om planerna:

7:e Februari hade vi planerat invigningsfest med snabbt besök på kontoret (det är inte jättestort - 65m2) och vidare till Elverket. Sedan tillkom planer om redaktionsmöte samma dag men det blir inte möjligt tidsmässigt. Jag kan inte ta beslut om invigningsfest just nu - jag återkommer i frågan!

9:e Februari är det Champagne provning som tidigare sagts och den var planerad till vårt gamla kontor på Bergsgatan 59 där vi fortfarande har tillgång till lokalerna men det hade varit kul att lägga den på vårt eget kontor istället. Även i denna fråga är det saker som måste fixas innan vi beslutar om att flytta provningne.
 

doc

Medlem
Synd att jag missar champagneprovningen, då jag är borta den helgen. Jag ser emot nästa BC-träff dock.
 

mry

Medlem
Det är ju bara 14/2 så jag får väl klara mig utan invigningsfest och kanske utan monks med om det inte blir då..
 
Toppen