Senaste nytt

8.000 Eurobonuspoäng när man skaffar extrakort till SAS Eurobonus MasterCard

tourist

Medlem
Japp, 8000 poäng vardera till tourist och tourist-spouse. Tackar! Någon som har sagt upp extrakortet nu när poängen har trillat in? :)
 

Marcus_R

Medlem
Är nybliven användare av SAS EB MasterCard. Noterar att det nu är 4.000p om man skaffar ett extrakort.

Är det troligt att en ny kampanj kommer under året, eller är det ingen idé att vänta, utan istället vara glad för de 4.000p som gäller nu?
 

fleetheseen

Medlem
Är nybliven användare av SAS EB MasterCard. Noterar att det nu är 4.000p om man skaffar ett extrakort.

Är det troligt att en ny kampanj kommer under året, eller är det ingen idé att vänta, utan istället vara glad för de 4.000p som gäller nu?

Känns som att kreditkorten börjar strama åt välkomst/värvningserbjudandena. Även AMEX har ju stramat åt och som ny medlem måste man nu betala halva årsavgiften för första året, åtminstone när man blir värvad, förr var den ju gratis för hela första året.. Ärligt talat så har jag inte en aning om det är bäst att vila på hanen eller att signa upp nu. Men du tappar ju poäng medan du väntar på det där erbjudandet som du inte vet kommer eller ej. MC var ju förvisso generösa när det gällde deras familjekortserbjudande som de körde innan jul, där fick man ju hela 8 000 om en familjemedlem valde att skaffa ett MC-kort. Anyways, du får väl gå på magkänsla :) Lycka till!
 

Alf

Medlem
Japp, 8000 poäng vardera till tourist och tourist-spouse. Tackar! Någon som har sagt upp extrakortet nu när poängen har trillat in? :)

Nej det är omöjligt att få frugan att säga upp kortet. Hon tycker det är väldigt bra att hon inte får några räkningar, alla hennes penderingar kommer på mitt kort. Det borde vara ännu högre än 8000 poäng för att man gick på det här.
 

MrB

Medlem
Chrille, jag tänkte ställa precis samma fråga då mina 8k inte landat på kontot. Men när jag kollar nu har de dykt upp. Så det är kanske läge att hålla ut lite till innan du efterlyser poängen...?
 

rodstrom

Medlem
Nu har poängen för point booster card rullat in.

Nu är frågan, jag kan nu få point booster card på min sambos vanliga MC?

Jag har MC, hon har point booster card mot detta.
Hon har MC, kan jag få point booster där?
 

Chrille

Medlem
Chrille, jag tänkte ställa precis samma fråga då mina 8k inte landat på kontot. Men när jag kollar nu har de dykt upp. Så det är kanske läge att hålla ut lite till innan du efterlyser poängen...?

Jag har också fått. Registreringsdatum 01 mar 2013, fast jag är tämligen säker på att dom inte synts på kontot förrän i dagarna.

Det har också dykt upp ett gäng "Christmas Calendar Triple Points" som jag inte minns riktigt var det är. Men alla tillskott är välkomna. :)
 
Now only 4000 EB

B4A9BCC0B57E35284A742F1E523E0C80.jpg


PointEarner | SAS Eurobonus World MasterCard
 
Toppen