8.000 Eurobonuspoäng när man skaffar extrakort till SAS Eurobonus MasterCard

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jixxe, 19 November 2012.

1. Jixxe

Jixxe Medlem

Fick min faktura idag för mitt SAS Mastercard. Fick även en broschyr där det står att om man ansöker om ett extra kort senaste 1 Januari så får man 8000p efter man gjort 3 köp på kortet. Priset är 95kr/år för extrakortet. Om det inte är någon bindningstid på kortet, vilket jag inte tror det är så är det ganska värt.

Såg även att dom även erbjuder trippa poäng mellan 30 Nov - 2 December.

1 person likes this.
  2. Bra, jag har alltid en uppsjö reservkort iaf :) Just nu har jag iofs bara två, de andra har jag lyckats förstöra (genom att bära korten i tajta jeans:p).

3. FlyingErik

FlyingErik Medlem

Fick också detta erbjudande med fakturan i fredags, nu när situationen känns något stabilare är det ju bara att köra.

4. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Me too, bra deal..ska definitivt nappa på den. Nästan en resa TRD-LYR för mig till sommaren på den kampanjen :)

5. miramax

miramax Medlem

Detta ska jag också prova. Tror ni att det går igenom om man ansöker om att ens sambo ska ha extrakortet även om hon redan har ett vanligt SAS mastercard?

6. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter bra, brorsan skall få ett kort, hoppas det går hem. :)

7. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag går in på hemsidan för kortet så får jag upp ansökan för SAS Eurobonus Mastercard-kortet. Finns ingenstans att fylla i information om den som ska ha extrakortet. Har ni andra samma problem?

8. miramax

miramax Medlem

Det var en länk i pdf:en som kom på min e-faktura till det där formuläret.
    http://www.seb.se/pow/kort/se/sas/erbjudande.pdf

9. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fint, ska signa upp åt Ms. A380*G :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!