7500 extrapoäng som tack för strul med SAS MasterCard!

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Hasse E, 9 Oktober 2013.

1. Hasse E

Hasse E Medlem

Skaffade ett SAS Eurobonus Master Card i juni. Som ni säkert vet så utlovar de 6000 extra poäng, jag tror att man måste använda kortet tre gånger inom den första månaden vilket jag gjorde med råge. Fortfarande i mitten av september hade dessa poäng inte dykt upp varför jag kontaktade Master Card via e-mail. Fick ett snabbt svar där de bad om ursäkt och att de skulle rätta till det....direkt...För några dagar sedan hade fortfarande ingenting hänt....Nytt e-mail, jättetrevligt svar, 6000 poäng insatta nästan med en gång. När jag igår gick in och tittade på SAS hemsida finns det ytterligare 7500 poäng som jag inte känner igen. Dock fanns det ett mail på min hemsida....."Ber om ursäkt för vår slarviga hantering, hoppas att du kommer att fortsätta vara kund hos oss. Skickar med lite "extrapoäng" som du kanske kan ha lite roligt för"....! Jag vet att 7500 poäng inte förändrar världen men tycker att detta:) sköttes väldigt snyggt!:eek:

13 personer gillar detta.
  2. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Schysst att de gav dig lite extra poäng. Man vet aldrig när de kan behövas :)

1 person likes this.
  3. Toby

Toby Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skönt att inte behöva tjata åt sig dom ;)

1 person likes this.
  4. Jag uppdaterade rubriken något för att förtydliga innehållet. Jättebra jobbat MasterCard!

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!