Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Palazzi

Medlem
Vad händer om man struntar i att hämta ut varorna på posten?

Varorna går ju tillbaka efter en tid... Med poängen vet jag inte. Kör du med postförskott? Om man redan har betalt med kort finns det väl ingen anledning att inte hämta ut varorna? (Eller hoppas du på återbetalning och poängen kvar?)
 

Kimpe

Medlem
Första beställningen Handsprit anlände just med posten. Verkar vara väldigt behändig och praktisk, betyg 4/5!
Då borde den andra beställningen komma imorgon. Det viktigaste återstår dock, får se när poängen dyker upp!
 

Palazzi

Medlem
Första beställningen Handsprit anlände just med posten. Verkar vara väldigt behändig och praktisk, betyg 4/5!
Då borde den andra beställningen komma imorgon. Det viktigaste återstår dock, får se när poängen dyker upp!

Samma här! Nästan så liten och nätt att jag kan ha den i handbagaget..:) Poängen var ju bara en bonus;)
 

erc

Medlem
Skoj med sommarpåfyllning...

Lekmer verkar dock vara sega med krediteringen av poäng. Beställde en bilbarnstol i början av juni - poängen ligger fortfarande i kommande överföringar". Beställde en likadan i söndag. Levererades i går. Imponerande leveranstid på sakerna. Poängen kommer väl förr eller senare.

Beställde också sommarens linser i juni och fick 250 poäng (efter många veckor...). När trippelpoängerbjudandet dök upp fyllde jag på med höstens. Sen kanske man la en separat beställning på linsvätska i flygformat...

CDON säljer en hyfsat prisvärd nackskyddshållare för iPad. Självklar beställning med trippla poäng. Beställdes i söndags. Låg i postlådan på tisdag.

NetOnNet fick sälja en trådlös högtalare som får utgöra ljudanläggning på altanen etc i sommar. Creative D100. Rekommenderas.

Lekmer: 2154 poäng
Lensway: 1750 poäng
CDON: 60 poäng
NetonNet: 79 poäng
SAS Eurobonus Quiz: 7500 poäng till familjen

Så, inalles 11543 poäng utan att ha rest en meter. Man tackar.

Adderar 900 poäng från inkClub (eller rättare sagt dustClub och lightClub) efter ett köp av fälgrengöringssvamp i microfiber och ett paket glödlampor.

Summan so far: 12443 poäng.
 
Last edited:

forastero

Medlem
Om ni har en smartphone kan ni tanka en app som heter Wrapp. Då kan man ge varandra gratis presentkort på diverse butiker. Bland annat på Lekmer och CDon på 50 sek.
Just ja. Fast man behöver inte appen om man har Facebook. Ska bara få nån av mina Facebookvänner att ge mig ett sånt presentkort...
 

xmit

Medlem
Under *Nya Butiker finner man Storytel som ger 600 poäng per köp och vad jag kan läsa gäller det allt i deras shop.
Man kan då köpa en ljudbok för 49kr ( Nedladdning, så ingen frakt ) Borde vara rätt OK i så fall...
 

xmit

Medlem
Jag vet inte säkert, men det verkade finnas båda alternativ...
Men man kanske måste läsa det finstilta...
 
Toppen