Senaste nytt

7000 SJ Prio poäng för 285:-

Flood

Medlem
Fick inga poäng efter mina tre resor och SJ:s kundtjänst upplyste mig om att det där var nog en sådan kampanj som betalades ut efter att kampanjperioden var över. Får återkomma i slutet av november hette det om poängen inte har kommit då. Får nog göra det misstänker jag. :)
 

henrik l

Medlem
Den här kampanjen verkar vara mycket märklig. Varje gång det har trillat in 1000 poäng har det stått: "Res med SJ! Upp till 4 000 poäng". Vid det här laget har jag dragit in 10 000 p på kampanjen på resor som ändå skulle göras. Poängen har i princip trillat när resan var gjord. Med tanke på forummedlemmarnas tankar om SAS-IT, så verkat SJ-IT ha outsoursat till samma ställe:D
 

Nemo

Medlem
Den här kampanjen verkar vara mycket märklig. Varje gång det har trillat in 1000 poäng har det stått: "Res med SJ! Upp till 4 000 poäng". Vid det här laget har jag dragit in 10 000 p på kampanjen på resor som ändå skulle göras. Poängen har i princip trillat när resan var gjord. Med tanke på forummedlemmarnas tankar om SAS-IT, så verkat SJ-IT ha outsoursat till samma ställe:D
SJ AB heter det. Läs det baklänges.
 

Flood

Medlem
Den här kampanjen verkar vara mycket märklig. Varje gång det har trillat in 1000 poäng har det stått: "Res med SJ! Upp till 4 000 poäng". Vid det här laget har jag dragit in 10 000 p på kampanjen på resor som ändå skulle göras. Poängen har i princip trillat när resan var gjord. Med tanke på forummedlemmarnas tankar om SAS-IT, så verkat SJ-IT ha outsoursat till samma ställe:D

Hmm, ja, jag har fått 5*1000 poäng nu på "1000 poäng upp till fyra gånger"-kampanjen. Lär ju inte få mina 7000 poäng för tre resor utan att påpeka det, så vet inte om man vågar utnyttja det här något. =)
 
Toppen