7000 extrapoäng när man ansöker nytt SAS EuroBonus MasterCard

Diskussion i 'Kreditkort' startad av drW, 7 Mars 2013.

1. drW

drW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man får nu 7000 poäng om man ansöker om kort före 20 mars och gör tre köp före 15 april.

2. Morgan

Morgan Medlem

Vet inte om det här är rätt tråd, men fick reklam för SAS Eurbonus Mastercard. Är någon på väg att signa upp får man 7000 poäng och ett år gratis via denna länken (mot 6000 poäng om man går via sas.se)

SAS-singelbrand | SAS-singelbrand

3. LiiaC

LiiaC Medlem

Extrakort eller helt ny medlem? Fick ett SAS mejl idag om att ansöka extrakort och få 4000 poäng.

4. Morgan postade en länk på en annan tråd.

SAS-singelbrand | SAS-singelbrand

5. Morgan

Morgan Medlem

6. pelleymail

pelleymail Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte riktigt grepp om Eurobonus. Man kan få Eurobonuspoängman med Amex SAS. Men eftersom alla inte accepterar Amex skulle det då gå bra att komplettera med SAS MasterCard och få Erobonus till samma SAS Eurobunoskonto som man har Amex kopplad till?

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, du kan ha AmEX, Diners och MC kopplat till samma EuroBonus-konto.

8. fleetheseen

fleetheseen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp! Precis så jag gör. Har ett EuroBonus Amex som första kort men också ett EuroBonus Mastercard som reserv i de fall Amex inte accepteras :) Och alla poäng, oavsett från vilket kort, trillar sedan in på mitt EuroBonus-konto.

9. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Damn! Ansökte om ett MC via SAS ikväll. En stund senare hittar jag den här tråden... Har skickat en vädjan till SEB om att få bli inkluderat i 7000-poängserbjudandet!

*håller tummarna*

10. Svartson

Svartson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag försökte ta del av detta erbjudande, men när jag försöker registrera mina personuppgifter för ansökan och trycker på "nästa" får jag ett meddelande om tekniskt fel. Någon annan som har samma problem?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!