Senaste nytt

6000 eller 8000 extrapoäng i SAS Plus

NotRyan

Medlem
Ja, det finns ingen anledning att boka något annat än Plus om man får ett pris i S/B/Y-klass, poängintjäningen i de klasserna har ju höjts till 200%, tack för det Te F'låt... SAS :)

Passa på att äta dig mätt på salladen, riktigt god wrap, den fina kycklingsmörgåsen med ceasar-dressing/kräm. Avsluta sedan med muffin till kaffet.

Jo, just det.. Drick gärna lite bubbel från fel region till :)

Ja, SAS Plus är rätt mycket bättre än Eco Extra....
 

Homer

Medlem
Ja, det finns ingen anledning att boka något annat än Plus om man får ett pris i S/B/Y-klass, poängintjäningen i de klasserna har ju höjts till 200%, tack för det Te F'låt... SAS :)

Passa på att äta dig mätt på salladen, riktigt god wrap, den fina kycklingsmörgåsen med ceasar-dressing/kräm. Avsluta sedan med muffin till kaffet.

Jo, just det.. Drick gärna lite bubbel från fel region till :)

Ja, SAS Plus är rätt mycket bättre än Eco Extra....


Målsättningen måste ju vara att äta och dricka till ett värde som överstiger biljettpriset.
 

olsson

Medlem
Är det någon som memorerat alla 8k poäng-destinationer? Känner mig så dum om jag inte kör en testresa med Plus och använder http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/11864-obs-dubbla-eurobonus-poaeng-i-naesta-manad.html samtidigt. Men BGO-AGP T/R är jag inte så sugen på då jag är så jävla trött på BGO och det inte finns någon lounge :p

Gjorde en sammanställning över de som nämnts i tråden:
8k:
TLV
MLA
FAO
AGP
PMI

6k:
Split

Kan minnas att det var två i turkiet eller något som låg på 6k.
 
Last edited:
Är det någon som memorerat alla 8k poäng-destinationer? Känner mig så dum om jag inte kör en testresa med Plus och använder http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/11864-obs-dubbla-eurobonus-poaeng-i-naesta-manad.html samtidigt. Men BGO-AGP T/R är jag inte så sugen på då jag är så jävla trött på BGO och det inte finns någon lounge :p

Gjorde en sammanställning över de som nämnts i tråden:
8k:
TLV
MLA
FAO
AGP
PMI

6k:
Split

Kan minnas att det var två i turkiet eller något som låg på 6k.

Detta kanske hjälper:
1. You earn after round-trip 6000 Extra points on top of the regular Basic points to the following destinations.
- Biarritz, Bologna, Cagliari, Dubrovnik, Nice, Palermo, Pristina, Pula, Split and Valencia.

2. You earn after round-trip 8000 Extra points on top of the regular Basic points to the following destinations.
- Alanya, Alicante, Antalya, Athens, Faro, Malta, Lisbon, Las Palmas, Malaga, Palma de Mallorca, Santorini, Tel Aviv, Tenerife and Thessaloniki.
 

Patrick

Medlem
3500 kr för tor arlanda - nice i plus, 7500 + 6000 p bör det bli. En sådan tur att jag läste här innan jag bokade så jag tog plus. :)
 

jth

Medlem
FAO är ingen metropol, direkt. Det finns inte mycket annat än en parkeringsplats i närheten, dock ligger den nära staden så du skulle hinna med att ta en taxi in, ca 10 minuter och 10 euro, och gå runt i Faro. Det är väl inte världens vackraste stad det heller men den har några äldre kvarter som kan tilltala.

Det tycks dock finnas en oberoende lounge på flygplatsen, dock har jag inte besökt den.
Faro Airport Lounge | Faro Airport Executive Lounge
 
FAO är ingen metropol, direkt. Det finns inte mycket annat än en parkeringsplats i närheten, dock ligger den nära staden så du skulle hinna med att ta en taxi in, ca 10 minuter och 10 euro, och gå runt i Faro. Det är väl inte världens vackraste stad det heller men den har några äldre kvarter som kan tilltala.

Det tycks dock finnas en oberoende lounge på flygplatsen, dock har jag inte besökt den.
Faro Airport Lounge | Faro Airport Executive Lounge

Tack. Lägger nog hellre tiden på att försöka åka in till Faro än att besöka den där loungen.
 

Agö

Medlem
Gällde den här kampanjen även SAS Go eller var det någon annan? Trillade in lite extrapoäng på kontot för en tripp CPH-ALC T&R.
 
Toppen