Vi er heldigvis forskellige, men jeg synes godt nok den er pinlig.
Der kan ikke være tvivl om at dette er en fejl, alle der har gidet at kigge på kvitteringerne kan se at der står ex. Fare: 5000 GBP og i linjen under står der så DKK equivelant 50 DKK. Der kan ikke være tvivl om at man har været i ond tro når man har booket den billet. Folk har skullet ændre POS og POP for at kunne købe billeterne - det er ikke noget der bare sker ved en fejl.
Når man kan læse på blandt ander FlyerTalk at folk har klaget til DoT, Attorney General, hos den engelske forbrugerombudsmand og samtidigt kontakter en advokat for at starte et søgsmål for "damages", så bliver jeg sku lidt træt. Og dette var vel at mærke før vedkommende havde fået gjort sin billet ugyldig. Jeg bliver faktisk så harm at jeg næsten håber tossen får sin billet tilbage og så bliver downgradet til et midtersæde i economy og bliver tvunget til at flyve hele strækningen! Hvem mon så griner når han får 75% af ingenting tilbage...
Andre indsender en klage for hver billet istedet for en klage hvert PNR for at oversvømme DoT og få dem til at komme med en udtalelese uden at undersøge sagen til bunds.
Jeg synes det vidner om en rigtig trist attitude. Alle kan godt lide at gøre gode handler, men der må også være grænser.
Nu vil jeg heller ikke gøre mig selv mere hellig end jeg er. Jeg havde med glæde booket en eller måske endda flere billetter hvis jeg havde nået det, måske havde jeg også klaget hos DoT. Men alt det brok og vrælen om at "jeg vidste ikke det var en fejl" og "United er ligeglade med deres loyale kunder" har jeg ikke meget til overs for.
Jeg håber at alle som har booket får mulighed for at flyve på billetterne, selvom jeg har fuld forståelse for at udfaldet måske blive et andet.