5000p om man bokar med appen tom 30/4

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av FF#1, 30 Mars 2015.

1. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Denna kom just i mailen, synd bara att det är ett mörker att boka med appen.

Tjäna 5 000 Gold Points® i bonus på app-bokningar som görs före den 5 april för vistelser fram till den
    30 april 2015.

Vi vet att du som Elite-medlem är upptagen och vi vill hjälpa dig att göra livet lite enklare. Club CarlsonSM-mobilappen för iPhone och Android förenklar livet på språng.

Prova på appen den här veckan så ger vi dig 5 000 Gold Points i bonus. Boka helt enkelt på appen före den
    5 april 2015 och fullborda din vistelse före den 30 april 2015. Du erhåller en gåva på 5 000 poäng på ditt Club Carlson-konto ett par dagar efter utcheckning.

Med Club Carlson-appen kan du:
    • Lösa in Gold Points för vistelser på Quorvus CollectionSM-, Radisson Blu®-, Radisson®-, Park Plaza®-, Park Inn® by Radisson- och Country Inns & Suites By CarlsonSM- hotell
    • Hitta hotell nära din befintliga plats eller i andra städer
    • Boka en vistelse, eller visa och avboka en kommande vistelse
    • Utforska området med interaktiva kartor
    • Hantera ditt Club Carlson-kort

2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sedan de tog bort 2-4-1 så har jag inte bokat någon CC-vistelse.

3. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tagit bort 2-4-1? Hur menar du då? Det finns kvar (har bokat det de senaste helgerna för att få lite extra poäng:) ) och ska gå även att boka i appen om du skriver in RSGP1P1 under Promotional Code

Agö och Christian R gillar detta.
  4. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2-4-1 är inte borttaget. Jag bokade en senast igår...

5. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man vet koden ja. Men länkarna är borta från hemsidan och det är borttaget i guldkortsbroschyren som förmån.

7. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte fått app-erbjudandet. Bokade dock en vistelse genom appen ändå och håller tummarna :)

8. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har då aldrig stått om det erbjudandet i mina guld- och conciergebroschyrer.
    Det var här på BC jag hörde om det först. Sedan har jag bara sparat länkar och koder. Funkar alltjämt..

FFlash gillar detta.
  9. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gäller detta även om man bokar awardnatt via appen, eller får man bara poäng för betalda vistelser?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!