Senaste nytt

5000 extra poäng på Scandic

FF#1

Medlem
Det här går ju lysande…
bodde en natt på star i Sollentuna förra veckan… resultat:

Scandic Star Sollentuna, Stockholm 19 Feb 2014 - 20 Feb 2014 0p

skummt, bokade en vanlig rate via hemsidan. sen som grädde på moset:

Poängkvalificerande nätter de senaste 12 månaderna: 0 nätter
 

Treo

Medlem
Det här går ju lysande…
bodde en natt på star i Sollentuna förra veckan… resultat:

Scandic Star Sollentuna, Stockholm 19 Feb 2014 - 20 Feb 2014 0p

Poängkvalificerande nätter de senaste 12 månaderna: 0 nätter

Is i magen rekommenderas, det tar ibland upp emot en vecka innan poäng och nätter registreras (fast de alltså "redan märkt" att du varit där) :rolleyes:
 

FF#1

Medlem
Is i magen rekommenderas, det tar ibland upp emot en vecka innan poäng och nätter registreras (fast de alltså "redan märkt" att du varit där) :rolleyes:

Hoppas så, har inte bott så mycket på Scandic senaste åren så jag har inte direkt koll på hur fort de kommer in och inte bara syns på kontot.
 

Börling

Medlem
5000 poäng är bara för nya medlemmar, vi gamla kan få dubbla nätter + 1000 poäng.

Hej nej det stämmer inte. Bodde på Grand Central torsdag till fredag förra veckan . Anmälde mig till 5000 poängserbjudandet och nu har 7500 poäng trillat in på kontot. Är 3d floor medlem. Har reggat det andra erbjudandet nu.
 

aikputte

Medlem
Hej nej det stämmer inte. Bodde på Grand Central torsdag till fredag förra veckan . Anmälde mig till 5000 poängserbjudandet och nu har 7500 poäng trillat in på kontot. Är 3d floor medlem. Har reggat det andra erbjudandet nu.

Jag mejlade Scandic och frågade och dom sa att det bara gäller nya medlemmar.
 

Börling

Medlem
Jag mejlade Scandic och frågade och dom sa att det bara gäller nya medlemmar.

Oki, jag tycker IOFS att man inte ska fråga utan testa och har man tur så funkar det. Nu kanske man i stället gör dem uppmärksamma på att de har en miss i sitt system. För mig fungerade det som sagt var och jag har varit medlem i snart 10 år... väck inte den björn som sover:)
 

aikputte

Medlem
Oki, jag tycker IOFS att man inte ska fråga utan testa och har man tur så funkar det. Nu kanske man i stället gör dem uppmärksamma på att de har en miss i sitt system. För mig fungerade det som sagt var och jag har varit medlem i snart 10 år... väck inte den björn som sover:)

Nä, det är klart. Jag tänkte flyga till Stockholm och bo en natt för att få poängen, men eftersom dom säger nej så vill jag inte boka en flygbiljett och hotellnatt i onödan.
 

jonten

Medlem
3 nätter = 9000 poäng
2 nätter = 6000 poäng, men där har jag fått 11 000 poäng så visst har de extra 5000 rasat in.
2014-03-07_08-24-13.jpg
 
Toppen